Analist Bancar - Directia Corporate

Angajator: Credit Agricole
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Subsidiară a Crédit Agricole Group, lider în economia franceză și unul dintre cele mai mari grupuri bancare din lume, Crédit Agricole Bank România este o bancă de retail, oferind servicii persoanelor fizice, companiiilor mari și întreprinderilor mici și mijlocii, care creează și promovează cele mai înalte standarde de calitate. Expansiunea Crédit Agricole Group se bazează pe o creștere echilibrată care servește economiei reale și respectarea intereselor a 52 milioane de clienți, 1,1 milioane acționari, 8,2 milioane acționari cooperatiști și 140.000 de angajați.

    Cerinte

     cunoaste limba engleza citit, scris si vorbit, la nivel avansat, intreaga documentatie de creditare fiind intocmita in limba engleza, iar contractele de credit pot fi emise in format bilingv (romana-engleza, prevaland limba romana in caz de discrepante)
     cunoaste legislatia si produsele bancare de creditare specifice clientilor persoane juridice
     abilitati de comunicare cu clientul intern si cu clientul extern
     abilitati de organizare, coordonare si prioritizare a sarcinilor

    Responsabilitati

     asigura suportul celorlalte departamente ale Diviziei Corporate;
     coordoneaza partile implicate in vederea implementarii facilitatilor de credit acordate clienților corporate, inițiind draftul contractelor de credit, a contractelor de garanții mobiliare si a amendamentelor la acestea si comunica in acest sens cu partile implicate: Divizia Juridica, Departamentul de Administrare Credite, Sucursala, Notar, Client, Manager de Relatie;
     solicita clientului si/sau managerului de relatie toate documentele si informațiile necesare implementării aprobărilor;
     solicita opinia Diviziei Juridice cu privire la reprezentarea partilor contractuale, in baza documentatiei solicitata clientului si/sau managerului de realtie si initiaza draftul deciziilor/hotararilor organului statutar competent al partilor contractuale in vederea contractarii facilitatilor de credit si semnarii contractelor de credit si de garantii mobiliare si imobiliare, pe care il transmite spre verificare si avizare catre Divizia Juridica;
     solicita opinia Diviziei Juridice asupra constituirii si inregistrarii corespunzatoare a garantiilor imobiliare.
     comunica clientilor corporate solicitarile Departamentului de Administrare Credite in vederea indeplinirii condițiilor contractuale comerciale.
     sprijină impreuna cu managerul de relatie sucursalele in procesul de colectare a documentației necesara actualizării dosarelor juridice ale clienților corporate, inclusiv oferind suportul necesar in vederea îndeplinirii cerintelor de cunoaștere a clientelei.