Corporate business support analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Credit Agricole active.


Vezi toate job-urile Corporate business support analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Credit Agricole
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.03.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Subsidiară a Crédit Agricole Group, lider în economia franceză și unul dintre cele mai mari grupuri bancare din lume, Crédit Agricole Bank România este o bancă universală, oferind servicii persoanelor fizice, companiiilor mari și întreprinderilor mici și mijlocii, care creează și promovează cele mai înalte standarde de calitate. Expansiunea Crédit Agricole Group se bazează pe o creștere echilibrată care servește economiei reale și respectarea intereselor a 52 milioane de clienți, 1,1 milioane acționari, 8,2 milioane acționari cooperatiști și 140.000 de angajați.

    Cerinte

    • Cunoasterea limbii engleza la nivel avansat
    • Cunostinte de baza privind contabilitatea primara
    • Cunostinte privind operarea cu baze de date Excel
    • Utilizarea programelor Power Point
    • Abilitati de comunicare
    • Capacitate de analiza si sinteza

    Responsabilitati

     asigura suportul celorlalte departamente ale Diviziei Corporate;
     prelucreaza datele financiare ale clientilor si ale companiilor prospectate prin introducerea acestora in aplicatiile financiare dedicate alte bancii;
     generarea si prelucrarea rapoartelor utilizate de catre Divizia Corporate;
     verificarea indeplinirii de catre clientii corporate a clauzei contractuale privind derularea prin conturile deschise la banca a operatiunilor bancare, in baza balantei de verificare si a rapoartelor interne ale bancii;
     solicita sucursalelor realizarea tuturor interogărilor si verificărilor in bazele de date externe publice pentru informațiile legate de comportamentul de plata al clienților corporate;
     asigura comunicarea cu departamentele Conformitate si Anti Frauda pentru actualizarea / menținerea valabilității opiniilor emise de către acestea;
     sprijina sucursalele si managerul de relatie in asigurarea îndeplinirii indicatorilor de cunoaștere a clientelei, din punctul de vedere al documentației aferente;
     sprijină sucursalele impreuna cu managerul de relatie in procesul de colectare a documentației necesara actualizării dosarelor juridice ale clienților corporate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (70)