Corporate business support analyst

Angajator: Credit Agricole
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Subsidiară a Crédit Agricole Group, lider în economia franceză și unul dintre cele mai mari grupuri bancare din lume, Crédit Agricole Bank România este o bancă de retail, oferind servicii persoanelor fizice, companiiilor mari și întreprinderilor mici și mijlocii, care creează și promovează cele mai înalte standarde de calitate. Expansiunea Crédit Agricole Group se bazează pe o creștere echilibrată care servește economiei reale și respectarea intereselor a 52 milioane de clienți, 1,1 milioane acționari, 8,2 milioane acționari cooperatiști și 140.000 de angajați.

    Cerinte

    • Cunoasterea limbii engleza la nivel avansat
    • Cunostinte de baza privind contabilitatea primara
    • Cunostinte privind operarea cu baze de date Excel
    • Utilizarea programelor Power Point
    • Abilitati de comunicare
    • Capacitate de analiza si sinteza

    Responsabilitati

     asigura suportul celorlalte departamente ale Diviziei Corporate;
     prelucreaza datele financiare ale clientilor si ale companiilor prospectate prin introducerea acestora in aplicatiile financiare dedicate alte bancii;
     generarea si prelucrarea rapoartelor utilizate de catre Divizia Corporate;
     verificarea indeplinirii de catre clientii corporate a clauzei contractuale privind derularea prin conturile deschise la banca a operatiunilor bancare, in baza balantei de verificare si a rapoartelor interne ale bancii;
     solicita sucursalelor realizarea tuturor interogărilor si verificărilor in bazele de date externe publice pentru informațiile legate de comportamentul de plata al clienților corporate;
     asigura comunicarea cu departamentele Conformitate si Anti Frauda pentru actualizarea / menținerea valabilității opiniilor emise de către acestea;
     sprijina sucursalele si managerul de relatie in asigurarea îndeplinirii indicatorilor de cunoaștere a clientelei, din punctul de vedere al documentației aferente;
     sprijină sucursalele impreuna cu managerul de relatie in procesul de colectare a documentației necesara actualizării dosarelor juridice ale clienților corporate.