Specialist Global Regulatory Affairs

Angajator: B. Braun
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 13.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Are you looking for a challenge within a dynamic global organisation or a German family business?

    At B. Braun you can find both. For more than 175 years and counting, B. Braun is amongst the world's top healthcare companies operating in 64 countries, with over 62.000 experts networking their knowledge every day. You can thrive in this strong culture of continuous exchange.

    Become a part of the B. Braun family and share your expertise. Together we improve healthcare!

    Cerinte

    Te poti alatura echipei noastre daca:

    • ai studii medii sau superioare;
    • ai cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
    • limba germana constituie un avantaj
    • cunostintele tale de operare calculator necesare lucru in retea, MS Office (Xcel, Word, Outlook, Power Point), internet explorer, utilizare aplicatii web, Adobe, arhivare, remote connection, utilizare Lotus Notes
    • esti o persoana comunicativa, sociabila, organizata si atenta la detalii;
    • ai o atitudine pozitiva si proactiva.

    Responsabilitati

    Responsabilitatile specifice postului vor fi:

    • Crearea de noi dosare electronice conform regulamentelor si standardelor oficiale impuse de autoritati;
    • Adaugarea si modificarea de noi secvente la dosarele electronice existente urmand structuri si reguli impuse de autoritati;
    • crearea si editarea structurilor/interfetelor interne conform standardelor specifice din domeniul Regulatory Affairs;
    • compilarea, validarea, arhivarea si exportareaecventelor/dosarelor create intr-un program specific domeniului Regulatory Affairs/Pharma;
    • mentinerea dosarelor electronice in acord cu procedurile de lucru aferente;
    • pregatirea documentatiei pe baza cerintelor autoritatilor din diferite tari (consultarea legislatiei, redactarea si colectarea documentatiei;
    • comunicarea prin email si telefon cu reprezentantii/partenerii locali din diferite tari;
    • comunicare (verbala si scrisa) cu colegii din cadrul departamentului si cu ceilalti colegi din grup la nivel local si global;
    • urmarea cu acuratete a pasilor din proceduri pana la finalizare;
    • utilizare de noi tehnologii;