Asistent administrativ "Travaux" (cu limbă franceză)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent administrativ "Travaux" (cu limbă franceză) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Dacă:
    - Activitatea administrativă nu mai reprezintă un secret, ai lucrat minim 6 luni in domeniu,
    - Ești pasionat (ă) de limba franceză, comunici la nivel avansat și te trezești uneori gândind cu voce tare «en français»,
    - Proactivitatea te definește, poţi urmări concomitent o mulţime de proiecte cu aceeași rigoare și supleţe,
    - Ești organizat(ă), și știi să prioritizezi,
    înseamnă că ești persoana potrivită și te asteptăm în echipa de «Support Travaux» la sediul nostru din București.

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent administrativ al Departamentului « Travaux », misiunea ta va consta în oferirea de suport administrativ în proiectele de întreținere și reabilitare pentru un lanț de magazine din Franța și România prin:
    - gestionarea relației cu diverșii concesionari, cu firmele de întreținere, cu administrațiile locale;
    - verificarea și validarea facturilor, a documentelor și a devizelor;
    - relansarea diverșilor prestatari;
    - realizarea rapoartelor de activitate.

    Alte informatii

    Ce-ți oferim:
    - Formare la nivelul companiei şi internaţional;
    - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
    - Pachet salarial şi mediu de lucru atractive.