Asistent administrativ "Travaux" (cu limbă franceză)

Angajator: confidential
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.12.2018
    Cerinte

    Dacă:
    - Activitatea administrativă nu mai reprezintă un secret, ai lucrat minim 6 luni in domeniu,
    - Ești pasionat (ă) de limba franceză, comunici la nivel avansat și te trezești uneori gândind cu voce tare «en français»,
    - Proactivitatea te definește, poţi urmări concomitent o mulţime de proiecte cu aceeași rigoare și supleţe,
    - Ești organizat(ă), și știi să prioritizezi,
    înseamnă că ești persoana potrivită și te asteptăm în echipa de «Support Travaux» la sediul nostru din București.

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent administrativ al Departamentului « Travaux », misiunea ta va consta în oferirea de suport administrativ în proiectele de întreținere și reabilitare pentru un lanț de magazine din Franța și România prin:
    - gestionarea relației cu diverșii concesionari, cu firmele de întreținere, cu administrațiile locale;
    - verificarea și validarea facturilor, a documentelor și a devizelor;
    - relansarea diverșilor prestatari;
    - realizarea rapoartelor de activitate.

    Alte informatii

    Ce-ți oferim:
    - Formare la nivelul companiei şi internaţional;
    - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
    - Pachet salarial şi mediu de lucru atractive.