Back Office cu limba Franceză - Brașov

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Train2Perform active.


Vezi toate job-urile Back Office cu limba Franceză - Brașov active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Train2Perform
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 01.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Train2Perform este o companie specializata in furnizarea de servicii profesioniste in domeniul Resurselor Umane. Echipa noastra ofera partenerilor de business solutii personalizate pentru optimizarea relatiilor interumane, iar pe scurt, principalele servicii din sfera HR, sunt:

     Recrutare si selectie personal
     Training personalizat
     Consiliere individuala/grup pentru angajati si echipele de management
     Evaluarea performantei angajatilor
     Analize de climat organizational.

    Train2Perform este Partener Oficial al Great People Inside (GR8PI),  platforma avansată de evaluare și dezvoltare a resurselor umane, care asigură organizațiilor posibilitatea de a gestiona "ciclul complet de viață" al fiecărui angajat / persoană de la selecție, integrare și dezvoltare, până la optimizarea performanțelor.

    Cerinte

    - Cunoștințe de limba Franceză la nivel mediu/ avansat;
    - Cunoștințe de limba Engleză la nivel mediu;
    - Atitudine pozitivă și orientare către client;
    - Atenție la detalii și adaptabilitate la situații neprevăzute;
    - Perseverență și focus pe îndeplinirea obiectivelor stabilite;
    - Persuasiune și proactivitate;
    - Orientare către lucru în echipă;
    - Cunoștințe operare PC și viteză de tehnoredactare.

    - Experiența anterioară pe o poziție similară reprezintă un avantaj.

    Responsabilitati

    - Furnizează informaţii, conform procedurilor şi instrucţiunilor de lucru;
    - Înregistrează fiecare modificare din partea clienților sau a companiei în baza de date, în conformitate cu procedurile de lucru;
    - Promovează imaginea companiei prin atitudine, cunoştinţe și orientare către client;
    - Acordă suport colegilor şi dovedeşte spirit de echipă.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Primă de relocare/ instalare;
    - Training-uri specifice activității;
    - Bonusuri de performanță lunare;
    - Posibilități de dezvoltare profesională într-o companie de nivel internațional;
    - Asigurare medicală privată;
    - Mediu de lucru profesionist si plăcut.