Asistent comercial

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BIA Human Resource Management Services active.


Vezi toate job-urile Asistent comercial active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    BIA – BIA Human Resource Management Services, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare. Datele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA HR in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA HR desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA HR care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in anuntul de recrutare. Datele cu caracter personal vor fi utilizate exclusiv pentru scopul mentionat, in conditii de securitate si confidentialitate. Dupa finalizarea proiectului de recrutare, avand in vedere faptul ca BIA HR este o companie de recrutare, care isi poate derula activitatea doar daca detine o baza de date de potentiali candidati, urmatoarele date personale vor fi pastrate in baza noastra de date, pentru a va tine la curent cu viitoarele pozitii ce se potrivesc profilului dumneavoastra.

    Cerinte

    BIA HR cauta o persoana pentru pozitia Client Service Officer. Pozitia este vacanta pentru cel mai mare producator de dresuri de dama din Romania.
    Locatia postului: Bucuresti

    Cerinte:
    - Absolvent studii superioare;
    - Minim un an experienta intr-un rol care a implicat relatia cu clientii;
    - Limba engleza - nivel avansat;
    - Excel – nivel avansat;
    - Abilitati de comunicare si interrelationare;
    - Orientare catre client;
    - Orientare catre rezultate;
    - Atentie la detalii;
    - Capacitate si dorinta de invatare si dezvoltare.

    Responsabilitati

    - Asigura interfata intre companie si clientii acesteia;
    - Asigura clientilor suport si consultanta asupra produselor;
    - Verifica stocurile;
    - Verifica scadentele si incasarile facturilor de la clienti;
    - Introduce si actualizeaza preturile pentru clientii din portofoliu;
    - Introduce si actualizeaza datele din fisa clientului;
    - Gestioneaza forecast-urilor de la clienti;
    - Intocmeste rapoarte de activitate;

    Alte informatii

    - Pachet salarial atractiv;
    - Locatie centrala (Metrou Tineretului);
    - Posibilitatea de a te alatura unei companii multinationale de renume, unde exista standarde ridicate de lucru;
    - Lucrul in cadrul unei echipe dinamice si stabile;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BIA Human Resource Management Services. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BIA Human Resource Management Services >>