Asistent comercial

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BIA Human Resource Management Services active.


Vezi toate job-urile Asistent comercial active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a fost infiintata in anul 1992, fiind una dintre primele companii de resurse umane din Romania. Compania a inceput prin a oferi servicii de executive search si s-a dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania.
    Ulterior, in portofoliul nostru au fost adaugate servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.
    BIA HR este unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, de aceea suntem alaturi de managerii de HR de peste doua decenii. Astfel, de mai bine de 25 de ani, partenerii nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate care au ales sa lucreze cu noi, au beneficiat de cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si de beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.
    Din momentul intrarii in vigoare a GDPR-ului, BIA a luat toate masurile necesare pentru a asigura respectarea noilor standarde privind protectia datelor si continua sa trateze cu un interes crescut acest aspect. In acest sens investim constant in cresterea nivelului de securitate a sistemelor de prelucrare date si in instruirea propriilor angajati. Pe langa aspectul legal implicat, acest demers a presupus implementarea de masuri tehnice suplimentare in vederea protectiei datelor, dar si o eficienta operationala mai mare. Respectarea GDPR-ului a crescut increderea si loialitatea partenerilor nostri si a adus satisfactie propriilor angajati.

    Cerinte

    BIA HR cauta o persoana pentru pozitia Client Service Officer. Pozitia este vacanta pentru cel mai mare producator de dresuri de dama din Romania.
    Locatia postului: Bucuresti

    Cerinte:
    - Absolvent studii superioare;
    - Minim un an experienta intr-un rol care a implicat relatia cu clientii;
    - Limba engleza - nivel avansat;
    - Excel – nivel avansat;
    - Abilitati de comunicare si interrelationare;
    - Orientare catre client;
    - Orientare catre rezultate;
    - Atentie la detalii;
    - Capacitate si dorinta de invatare si dezvoltare.

    Responsabilitati

    - Asigura interfata intre companie si clientii acesteia;
    - Asigura clientilor suport si consultanta asupra produselor;
    - Verifica stocurile;
    - Verifica scadentele si incasarile facturilor de la clienti;
    - Introduce si actualizeaza preturile pentru clientii din portofoliu;
    - Introduce si actualizeaza datele din fisa clientului;
    - Gestioneaza forecast-urilor de la clienti;
    - Intocmeste rapoarte de activitate;

    Alte informatii

    - Pachet salarial atractiv;
    - Locatie centrala (Metrou Tineretului);
    - Posibilitatea de a te alatura unei companii multinationale de renume, unde exista standarde ridicate de lucru;
    - Lucrul in cadrul unei echipe dinamice si stabile;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BIA Human Resource Management Services. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BIA Human Resource Management Services >>