Contabil Junior Mogosoaia

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bergerat Monnoyeur active.


Vezi toate job-urile Contabil Junior Mogosoaia active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Bergerat Monnoyeur
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 05.01.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Bergerat Monnoyeur, dealerul exclusiv al marcii Caterpillar®, asigura vanzarea, inchirierea, intretinerea si reparatiile pentru o gama completa de utilaje pentru constructii, cariere si balastiere, industrie, etc. Prezent atat in Romania cat si in Franta, Belgia, Polonia, Luxemburg si Algeria, Bergerat Monnoyeur ofera perspective multiple de evolutie in diferite domenii de activitate.
    Sediul Bergerat Monnoyeur Romania se afla la Mogosoaia (in apropiere de Bucuresti), insa activitatea noastra se intinde pe intreg teritoriul tarii. Astfel, aproape jumatate din personalul nostru isi desfasoara activitatea in afara sediului central: responsabili comerciali, mecanici, personal administrativ.
    Bergerat Monnoyeur dezvolta o politica sociala fondata pe valori umaniste si pe preocuparea constanta pentru performanta si modernitate. Profesionistii pasionati de domeniul tehnic gasesc aici posibilitati importante de evolutie profesionala ca recunoastere a angajamentului si motivatiei lor.


    Cerinte

    Studii superioare în domeniul economic;
    Cunoștințe de contabilitate;
    Bune cunoștințe de operare PC; cunoașterea programului de contabilitate CIEL reprezintă un avantaj;
    Cunoștințe medii de limba engleză, (franceză - reprezinta un avantaj);
    Capacitate de a lucra în echipă.

    PROFIL CANDIDAT

    Persoană atentă și meticuloasă;
    Persoană cu bune abilități de organizare;
    Abilităţi de analiză şi sinteză;
    Capacitate de structurare a informațiilor și de prioritizare a sarcinilor.

    Responsabilitati

    Înregistrarea operațiunilor derulate prin conturile bancare;
    Înregistrarea operațiunilor derulate prin casa;
    Verificarea si clasarea facturilor de vânzari;
    Înregistrarea facturilor de avans emise;
    Înregistrarea deconturilor de deplasare;
    Întocmirea de diverse alte rapoarte, situații, formulare în relațiile cu terții: auditori, bănci, administrații, etc;
    Întocmirea de rapoarte și situații privind: creanțele neîncasate, avansuri clienti, cifra de afaceri, datoriile neachitate;
    Întocmirea fiselor de cont solicitate de clienți și furnizori.

    Alte informatii

    Ce iti oferim?

    Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește;
    Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări;
    Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3000 - 4000 RON NET / luna
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (117)