Customer Service Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Customer Service Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Relatii Publice
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.11.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    EXCON CONSULTANTA, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza Customer Service Specialist pentru clientul sau, companie care activeaza in domeniul telecomunicatii.

    - Studii superioare finalizate;
    - Limba engleza la nivel mediu spre avansat;
    - Cunostinte MS. Office;
    - Atitudine orientate spre client;
    - Abilitati de comunicare excelente;
    - Atentie la detalii.

    Responsabilitati

    - Preluarea si rezolvarea solicitarilor si reclamatilor venite din partea clientilor pe e-mail si/sau la telefon;
    - Mentinerea unei legaturi stranse cu clientii companiei;
    - Monitorizarea indicatorilor cheie ai departamentului Customer Service si standardelor de performanta stabilite;
    - Oferirea suportului necesar in formarea noilor angajati;
    - Intocmirea rapoartelor saptamanale si lunare;
    - Trimiterea unor rapoarte regulate clientilor interni si externi privind serviciile si produsele companiei.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Pachet salariat motivant;
    - Bonusuri de perfoamnata;
    - Asigurare de sanatate privata;
    - Prime de sarbatori (Craciun si Paste).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Ilfov, Galati, Job national

    BUCURESTI, Ilfov,

    Aplica fara CV
    7000 RON NET / luna
    BUCURESTI, Job national

    Vezi job-uri similare (37)