Asistent Administrativ Comunicare

Angajator: confidential
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 19.10.2018
    Cerinte

    Cerințe:





    Nivel mediu de limbă franceză (minim B1);

    Studii superioare finalizate;

    Flexibilitate și adatabilitate la cerințele și solicitările colaboratorilor;

    Atenție la detalii, minuțiozitate și rigurozitate;

    Responsabilitati

    Responsabilități:





    Realizează și gestionează fișiere automatizate;

    Gestionează tabelul pentru aparițiile în presă;

    Realizează grafica pentru panouri publicitare, afișe, pancarte, pliante și alte materiale cerute de clienții noștri;

    Gestionează transferul mailurilor primite la serviciul Comunicare astfel încât informațiile să ajungă la destinatarii vizați;

    Asigură suport administrativ pentru responsabilul departamentului comunicare în activitățile sale zilnice.

    Alte informatii

    Compania îți oferă:



    posibilitatea de a-ți consolida și dezvolta cariera într-un mediu de lucru profesionist, dinamic și competitiv;
    traininguri de specialitate în țară și în străinătate;
    un pachet salarial atractiv