Customer Service Analyst (back office)

Employer: APT Resources & Services SRL
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • IT Hardware
  • Sales
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 18.10.2018
    Short company description

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Requirements

    Requirements:

    - Preferably 1 year of experience in customer support services;
    - Communication abilities in accordance to general business communication standards used in customer support work (verbal and written);
    - English – advanced level;
    - Solid knowledge of Microsoft Office or SAP.

    Responsibilities

    - Investigates and retrieves the necessary information to solve requests or queries from partners or other internal teams, using resources, applications and electronic means available to the team, within the deadlines;
    - Manages end to end the relationship with partners by taking over their requests from the submission and up to finding and applying the correct and appropriate solution;
    - Solves financial and logistic partners requests and is responsible to initiate necessary actions for the functionality of internal processes;
    - Preparing/analyzing reports agreed with the direct manager (for example: performance indicators, quality reports, data investigation or collection within projects in progress).

    Benefits:
    – Health insurance
    – Meal tickets
    – Other benefits such as gym & transportation discount, holiday vouchers etc.