Customer Due Diligence Specialist – Temporary 12 months
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ING Bank Romania active.Vezi toate job-urile Customer Due Diligence Specialist – Temporary 12 months active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | ING Bank Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.01.2019 |
Remote work: | On-site |
ING Bank Romania is part of ING Group, a global international financial institution, which offers banking services to over 38.4 million individual customers, companies or institutions in over 40 countries.
Founded in 1994, ING Bank Romania is the fourth bank in the top 10 local banks, according to assets, and the only bank with organic growth, without acquisitions of customer portfolios or other banks. ING Bank Romania is a universal bank with over 1.7 million customers in three business segments: individuals (retail), SMEs and Mid-Corporate companies and Wholesale Banking.
ING's mission is to empower people to stay a step ahead in life and in business.
Daca stii despre tine ca:
-Educatie: studii superioare (de preferinta studii economice);
-Experienta: 1 an (de preferat intr-o pozitie similara);
-Utilizare calculator: Microsoft Office nivel mediu (Word, Excel, Internet, Outlook);
-Nivelul de cunoastere al limbii straine: cunostinte bune de limba engleza, scris & vorbit.
Misiune:
Gestionarea datelor de identificare a clientilor persoane juridice Wholesale Banking si Mid Corporate Banking precum si a informatiilor rezultate din procesul de identificare si cunoastere a clientilor.
Ce faci de fapt in acest rol? Iata responsabilitatile:
-Solicitarea si verificarea documentatiei pentru cunoasterea clientilor/non clientilor si identificarea beneficiarilor reali in termenele agreate, conform cu procedurile de cunoastere a clientelei si flow-urile de lucru in vigoare;
-Inregistrarea si actualizarea in aplicatia Vantage a informatiilor privind identificarea beneficiarilor reali si a persoanelor care controleaza compania (UBO & controlling persons) , in conformitate cu procedurile si flow-urile de lucru in vigoare;
-Intocmirea, initierea si actualizarea formularului electronic CDD Form si aprobarea acestuia in conformitate cu Procedurile de Cunoastere a Clientelei si a regulamentelor de functionare si utilizare a aplicatiei Vantage;
-Evaluarea si clasificarea companiei in functie de informatiile si documentatia disponibila din punct de vedere FATCA, CRS si MiFID – in conformitate cu procedurile si flow-urile de lucru in vigoare;
-Initierea, actualizarea si aprobarea formularelor electronice FATCA, CRS si MiFID in aplicatia Vantage in conformitate cu procedurile si flow-urile de lucru in vigoare;
-Finalizarea la timp si fara erori a normei de lucru repartizata, in conformitate cu procedurile si flow-urile de lucru in vigoare;
-Actualizarea la timp si fara erori a evidentelor interne (CDD Evidence, Customer Records DB. Fabo Platform etc);
-Incarcarea dosarului de cunoastere si identificare a clientului si a beneficiarilor reali in Library- Vantage .
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Demand and Supply Network Planning Specialist (temporary 6 months) Aplica fara CV | |
Senior Customer Experience Specialist (12M) with French and Spanish Hybrid Aplica fara CV | |
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Vezi job-uri similare (429) |
Raporteaza eroarea la