Administrator de sistem informatic

Angajator: ArcelorMittal Galati
Domeniu:
  • Inginerie
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Galati
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 15.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    ArcelorMittal is the world's leading steel and mining company, with a presence in more than 60 countries and an industrial footprint in over 20 countries.

    Cerinte

    • Absolvent de studii superioare în domeniul ingineriei informatice (Automatizări şi calculatoare, Informatică, Tehnologia informației)
    • Cunoștințe aprofundate despre sistemele de operare (Microsoft Windows Server, Linux, virtualizare, securitate) şi ingineria de sistem
    • Cunoștințe aprofundate despre hardware calculatoare (servere, staţii de lucru, medii de stocare, RAID)
    • Cunoștințe aprofundate de limba Engleză
    • Cunoștințe de bază despre reţelele de calculatoare (Ethernet , LAN, WAN, TCP/IP)
    • Abilităţi de comunicare şi prezentare - scris şi verbal (fluenţă, exprimare clară şi concisă)
    • Abilităţi de rezolvare a problemelor, implicare şi dorinţa de dezvoltare personală, capacitatea de a lucra in echipa

    Responsabilitati

    • Instalarea, configurarea, administrarea şi menţinerea în funcţiune hardware şi software a serverelor, staţiilor de lucru şi celorlalte echipamente IT de proces din companie
    • Evidenţa şi gestionarea infrastructurii IT-proces şi a licenţelor software
    • Întocmirea şi administrarea procedurilor de salvare şi restaurare configuraţii şi date
    • Elaborarea de norme şi manuale de exploatare pentru utilizarea echipamentelor şi aplicaţiilor din dotare
    • Realizarea de interconectări între diferite sisteme de calcul, transferuri de date şi aplicaţii, modificarea configurației sistemelor de calcul în conformitate cu cerințele aplicaţiilor
    • Asistenta tehnica la încheierea de contracte de colaborare şi service pentru echipamentele din dotare
    • Asigurarea asistenţei tehnice şi instruirea utilizatorilor pentru implementarea metodelor şi echipamentelor noi
    • Întocmirea şi ţinerea la zi a documentaţiei infrastructurii hardware şi software a echipamentelor de proces, a problemelor apărute şi a soluţiilor găsite
    • Asigurarea suportului tehnic şi rezolvarea operativă a incidentelor apărute în funcţionarea echipamentelor 24h/24h pentru situaţiile critice

    Alte informatii

    Sunt considerate avantaje:

    • Experiența în domeniu
    • Experiența în dezvoltarea, punerea şi menţinerea în funcțiune a sistemelor informatice de conducere a proceselor industriale
    • Experiența în companii multinaționale
    • Certificări de specialitate recunoscute internaţional