Responsabil introducere si validare date in Otopeni

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Responsabil introducere si validare date in Otopeni active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Ilfov
  • Actualizat la: 27.04.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    Candidatul ideal
    - cunostinte de operare calculator (MS Office);
    - cunoştinţe de contabilitate primară;
    - cunoştinţe operaţiuni import/export
    - spirit practic, sociabilitate, amabilitate, atenţie concentrată şi distributivă, iniţiativă, memorie vizuală.

    Responsabilitati

    - Emite avize de expediţie pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condiţiile prevăzute de lege;
    - Înregistrarea sistematică şi cronologică a datelor privind stocurile;
    - Participa lunar/anual sau la cerere la inventar
    - Intocmeste procese verbale + fotografii (marfa deteriorata, lipsuri);
    - Intocmeste rapoartele lunare solicitate de departamentul Financiar;
    - Intocmeste evidenta comenzilor pentru departamentul Transporturi.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - transport asigurat;
    - beneficii medicale;
    - tichete de masa.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Ilfov,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    7500 RON NET / luna
    Ilfov, Magurele, Job national

    Vezi job-uri similare (30)