Retail Loan Administrator

Angajator: DOCTE CONSULTING S.R.L.
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Organizatiile de masa sunt din ce in ce mai axate pe mecanizare si pe standardizarea oamenilor, aspecte care conduc la disparitia caracteristicilor individuale. In contrast, punem accentul pe puterile intelectuale si spirituale ale omului.
    ​Noi credem în Organizatiile cu un suflet!
    Noi credem in Oameni!
    ​Ne dorim sa avem o noua abordare pe piata recrutarii.
    Ofertele noastre sunt adaptate la cele mai recente tendinte de evolutie ale pieței. Consultantii nostri lucreaza cu pasiune si din pasiune.
    Cautam intotdeauna solutii intelepte pentru a crea 'Fuziunea intre Oameni si Companii'.
    Suntem implicati, creativi, flexibili si motivati de a finaliza cu succes orice proiect!

    Cerinte

    1-2 ani experienta in domeniul bancar
    Buna cunoastere a procedurilor de administrare credite
    Reprezinta un avantaj cursurile speciale:financiar- bancare, legislatie bancara, limbi straine
    Operarea cu baze de date (Excel, Access)
    Cunoasterea limbii engleze

    Responsabilitati

    Primeste de la Divizia Retail si Sucursale dosarul de credit in orginal: aprobarile de credit, contractele de credit si garantie, polita de asigurare, raportul de evaluare a garantiilor, opiniile juridice, si orice alte documente necesare dosarului de credit , procedand apoi la inregistrarea informatica a continutul contractului de credit si a garantiilor colaterale si la inscrierea garantiilor mobiliare la Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare, comisionand clientii din conturile curente, cu comisioanele aferente inregistrarii la AEGRM, conform procedurii;
    Verifica documentatia primita, originalul fiind depozitat in seif si anunta Divizia Coordonare Retea de lipsa documentelor din dosarele de credit precum si de documentele originale care trebuie primite/arhivate dupa aprobare/disbursare;
    Reconciliaza dosarele originale pentru toate dosarele procesate pe documente scanate incarcate in DMS;
    Primeste din sucursale cererile de tragere/rambursare insotite de documentele justificative de plata (facturi fiscale, contracte , instrumente de plata , etc ) conform cu ceea ce este stipulat in contractele de credit;
    Verifica documentele justificative ale tragerii, dupa care acorda creditul/tragerea;
    Verifica ca termenii si conditiile de aprobare a creditelor acordate sa se regaseasca in Contractele de Credit aferente creditelor respective;
    Urmareste incasarea comisioanelor, dobanzilor si a ratelor de credit la termenul de plata , inclusiv a sumelor restante;
    Seteaza in sistemul informatic/transmite prin interfata facilitatile aprobate ,garantiile aferente acestora , angajamentele de finantare si contractele de credit acordate clientilor retail, urmarind actualizarea lor pe parcursul derularii creditului;
    Monitorizeaza permanent facilitatile acordate clientilor retail si urmareste actualizarea lor;
    Monitorizeaza colateralele pentru facilitatile de credit: inregistrarea la institutiile de stat, datele cand expira, rapoartele de evaluare;
    Monitorizeaza politele de asigurare a garantiilor creditelor relativ la societatea de asigurare ( sa fie in lista asiguratorilor agreati de banca ), termenul de valabilitate , plata primelor de asigurare si existenta clauzei de cesionare a drepturilor de despagubiri in favoarea bancii/statului roman ( acolo unde este cazul );
    Se ocupa de corespondenta cu compania de asigurari pentru procesul asigurator;
    Va raporta toate delicventele ,cazurile de neindeplinire a obligatiilor contractuale catre Managerul de Relatii cu clientii, Director sucursala, Divizia Coordonare Retea, Departamentul Riscul in Creditare
    Inainte de orice modificare in sistemul IT al bancii a termenelor si conditiilor pentru facilitatile de credit, Departamentul de Administrare Credite Retail se asigura ca toate aprobarile necesare sunt obtinute ;
    Periodic verifica dosarele clientilor Retail si raporteaza documentele care lipsesc catre Divizia Coordonare Retea/Sucursala, Departamentul Riscul in Creditare;
    Monitorizeaza toate limitele de overdraft la data expirarii lor , asigura schimbul de informatii necesare cu Divizia Retail si concluzioneaza relativ la reinnoirea/inchiderea lor ;
    Desfasoara actiunile specifice procesului de inchidere de luna , in termen si de acuratete ,precum si procesul de reconciliere lunara a conturilor interne utilizate in in activitatea zilnica de administrarea a creditelor acordate clientilor Retail ;
    Intocmeste raportari in legatura cu activitatea de creditare a clientilor retail, verifca baza de date a Arhivei Electronice, CRC-ul si Biroul de Credite;
    Cunosc, respecta si se conformeaza tuturor procedurilor interne referitoare la activitatea de creditare a clientilor Retail, precum si regulamentului de ordine interioara al bancii;