Manager logistica si servicii administrative

Angajator: DOCTE CONSULTING S.R.L.
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    Organizatiile de masa sunt din ce in ce mai axate pe mecanizare si pe standardizarea oamenilor, aspecte care conduc la disparitia caracteristicilor individuale. In contrast, punem accentul pe puterile intelectuale si spirituale ale omului.
    ​Noi credem în Organizatiile cu un suflet!
    Noi credem in Oameni!
    ​Ne dorim sa avem o noua abordare pe piata recrutarii.
    Ofertele noastre sunt adaptate la cele mai recente tendinte de evolutie ale pieței. Consultantii nostri lucreaza cu pasiune si din pasiune.
    Cautam intotdeauna solutii intelepte pentru a crea 'Fuziunea intre Oameni si Companii'.
    Suntem implicati, creativi, flexibili si motivati de a finaliza cu succes orice proiect!

    Cerinte

    Studii superioare in Management, Administrare.
    Experienta solida in servicii administrative si logistica.
    Experienta in domeniul invatamantului constituie un avantaj.
    O buna cunoastere a mediului de afaceri din Romania.

    Responsabilitati

    Coordonarea achiziționării de materiale de toate tipurile: mobilier, IT, echipamente, mici consumabile;
    Organizarea serviciilor necesare bunei funcționări a școlii: întreținere, restaurare, transport, pază, curățenie etc.
    Responsabilitatea pentru problemele imobiliare ale școlii prin faptul că este interlocutor de primă instanță pentru furnizori și autoritățile competente;
    Responsabilitate directă pentru mai multe activități operaționale și supravegherea echipelor conexe;