Suport Tehnic

Angajator: Restart Energy
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 18.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Restart Energy is the first online energy and gas supplier. Since 2015 is part of the Armand Group determinated to bring a substantial change in the Romanian electricity and natural gas supply.

    We believe that the decision to make our lives better is in our own hands. For this, we have built a company that provides all Romanians with transparent access to green energy. Our goal is to help people get rid of useless bureaucracy, old-fashioned and difficult methods to measure and report energy consumption and allow them to pay less for this.

    Cerinte

    Orientat către rezolvarea problemelor şi rezultatelor
    Abilităţi dezvoltate de comunicare verbală şi scrisă
    Bune cunoştinţe de operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet
    Punctual şi organizat
    Atitudine proactivă
    Lucrul în echipă
    Abilităţi tehnice
    Abilităţi de interrelaţionare

    Responsabilitati

    Acordarea de asistenţă tehnică prin telefon & email colegilor din alte departamente
    Preluarea solicitărilor din partea colegilor cu scopul rezolvării problemelor apărute în utilizarea aplicaţiilor serviciilor
    Analizarea cazurilor semnalate si transmiterea lor catre departamentul specializat
    Urmărirea rezolvării cazurilor de catre departamentul specializat
    Menţinerea contactului cu colegii până la închiderea cazului de support
    Testarea cazurilor soluţionate

    Alte informatii

    Beneficii:

    Pachet salarial atractiv
    Mediu de lucru competitiv
    Echipă de management redutabilă, colegi tineri şi entuziaşti
    Locație centrală, training de specialitate și contract pe perioadă nedeterminată