Responsabil introducere date cu limba Engleza/Spaniola/Italiana/Germana

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a luat fiinta in 1992, numarandu-se printre primele companii de resurse umane din Romania. Pornind de la servicii de executive search, ne-am dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania si am adaugat in portofoliul nostru servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.

    Astfel, fiind unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, am reusit sa fim alaturi de managerii de HR in ultimii peste 25 de ani. In tot acest timp, le-am oferit partenerilor nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate, cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.

    Increderea cu care acestia ne-au mandatat atunci cand au ales sa externalizeze total sau partial activitatile de resurse umane catre noi ne motiveaza sa le oferim servicii de resurse umane la un nivel maxim de competenta. Valorile care ne ghideaza – Profesionalism, Pasiune si Parteneriat – le oferim odata cu semnarea fiecarei intelegeri de afaceri.

    Cerinte

    Angajam Responsabil introducere, validare si prelucrare date:

    Daca esti:
    - Daca ai cunostinte avansate de limba engleza/spaniola/italiana/germana sau araba;
    - Bine organizat, sociabil si pregatit sa faci parte dintr-o echipa interactive;
    - Daca ai studii medii finalizate;
    - Cunoscator de Outlook si Office la un nivel mediu;
    - Experienta in domeniu nu este necesara;
    - Disponibil pentru un program full time.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Introducerea completa si corecta a datelor preluate de la Agentul de Vanzari, in softul intern;
    - Verificarea periodica a datelor introduce in soft impreuna cu Agentul de Vanzari;
    - Colaboreaza cu echipa de vanzari si periodic raporteaza rezultatele obtinute de echipa;
    - Verificarea constanta a conturilor clientilor din portofoliul activ;

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Posibilitatea de a te alatura unei companii multinationale de renume;
    - Lucrul in cadrul unei echipe dinamice si stabile;
    - Salariu fix motivant + comision