Agent call center- persoane juridice/marketplace

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile MULTIBROKER S.R.L. active.


Vezi toate job-urile Agent call center- persoane juridice/marketplace active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: MULTIBROKER S.R.L.
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    MULTIBROKER S.R.L. este parte a grupului de companii ce apartin fondului investitional NCH Capital, prezent in mai multe tari din Europa, America de Nord, America de Sud, unde gestioneaza capitaluri de peste 3 mlrd Dolari SUA, in diverse segmente de business, cum ar fi real estate, finante, agricultura si tehnologii.

    Pentru ca ne consolidam echipa, suntem in cautare de colegi noi.

    Suntem convinsi ca iti va place in familia noastra pentru ca:
    - programul de lucru este clasic, 8 ore pe zi, de luni pana vineri
    - iti oferim toata libertatea sa te manifesti si sa vii cu idei si propuneri proaspete
    - iti oferim suport permanent pentru ca sa te simti confortabil

    Cerinte

    - Capacitatea de a invata rapid, dorinta de a te dezvolta profesional;
    - Bune abilitati de comunicare si organizare a timpului de lucru;
    - Atitudine pozitivă şi proactivă, empatie şi înţelegere;
    - Capacitatea de a gestiona optim situaţiile dificile/conflictuale, persuasiune;
    - Orientat spre atingerea rezultatelor;
    - Rezistent la stres si la lucrul sub presiune; 
    - Rabdare, calm, diplomatie;
    - Bune cunostinte de operare PC;
    - Cunostinte de limba engleza (vorbit) nivel mediu/avansat; 

    Responsabilitati

    - preluarea comenzilor telefonice din partea clientilor;
    - comunicarea intr-un mod eficient cu colegii din alte departamente;
    - gestionarea prompta a solicitarilor, comenzilor, sesizarilor venite din partea clientilor;
    - introducerea corecta a datelor primite de la clienti in aplicatia interna;
    - cunoasterea ofertelor, vanzare sugestiva;
    - indeplineste obiectivele de vanzari