Office manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile MULTIBROKER S.R.L. active.


Vezi toate job-urile Office manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: MULTIBROKER S.R.L.
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    MULTIBROKER S.R.L. este parte a grupului de companii ce apartin fondului investitional NCH Capital, prezent in mai multe tari din Europa, America de Nord, America de Sud, unde gestioneaza capitaluri de peste 3 mlrd Dolari SUA, in diverse segmente de business, cum ar fi real estate, finante, agricultura si tehnologii.

    Pentru ca ne consolidam echipa, suntem in cautare de colegi noi.

    Suntem convinsi ca iti va place in familia noastra pentru ca:
    - programul de lucru este clasic, 8 ore pe zi, de luni pana vineri
    - iti oferim toata libertatea sa te manifesti si sa vii cu idei si propuneri proaspete
    - iti oferim suport permanent pentru ca sa te simti confortabil

    Cerinte

    -Cunoasterea limbii engleze;
    - Experenta in utilizarea calculatorului;
    - Cunostinte avansate de Microsoft Office;
    - Abilitati de comunicare;
    - Atentie la detalii si abilitati organizatorice;
    - Abilitati de analiza si sinteza;
    - Seriozitate si implicare.
    - Cunostinte de contabilitate primara

    Responsabilitati

    Asigura suportul administrativ al companiei;
    - Gestioneaza aprovizionarea biroului cu necesarul de birotica, papetarie si produse de protocol pentru buna functionare a activitatii biroului.
    - Mentine legatura cu institutiile de stat si private cu care compania are relatii financiare/juridice/economice: banca; ORC; ANAF; ORDA, SRAC; etc.
    - Elaboreaza, redacteaza si indosariaza documentele si situatiile cerute de manager;
    - Actualizeaza bazele de date si fisierele de raportare interna (documente, deconturi, diverse situatii economice);
    - Monitorizează personalul din cadrul sediului firmei;
    - Colaborează cu departamentul resurse umane la crearea de politici şi proceduri pentru recrutarea, consilierea şi instruirea personalului;

    Alte informatii

    - Oportunitati de dezvoltare profesionala;
    - Mediu de lucru placut si dinamic.
    - Aprecierea si recunoasterea efortului si a meritelor;