Agent Call Center cu limba Engleza/Spaniola/Italiana/Germana

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a luat fiinta in 1992, numarandu-se printre primele companii de resurse umane din Romania. Pornind de la servicii de executive search, ne-am dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania si am adaugat in portofoliul nostru servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.

    Astfel, fiind unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, am reusit sa fim alaturi de managerii de HR in ultimii peste 25 de ani. In tot acest timp, le-am oferit partenerilor nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate, cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.

    Increderea cu care acestia ne-au mandatat atunci cand au ales sa externalizeze total sau partial activitatile de resurse umane catre noi ne motiveaza sa le oferim servicii de resurse umane la un nivel maxim de competenta. Valorile care ne ghideaza – Profesionalism, Pasiune si Parteneriat – le oferim odata cu semnarea fiecarei intelegeri de afaceri.

    Cerinte

    Daca esti o persoana:
    - Cunoscatoare de limba engleza/italiana/spaniola/germana sau araba la un nivel avansat;
    - Studii medii finalizate;
    - Cunoscatoare de Outlook si Office la un nivel mediu;
    - Sociabila, organizata si dornica de invatare;
    - Orientata spre obtinerea rezultatelor si nevoia clientului;
    - Vesela si pozitiva.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Realizarea planului zilnic de vanzari;
    - Gestionarea portofoliului de clienti activi;
    - Acorda consultanta si feedback clientilor cu privire la produsele vandute;
    - Prezentarea si promovarea a produselor si serviciilor portofoliului activ de client si al potentialilor clienti.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Posibilitatea de a te alatura unei companii multinationale de renume;
    - Lucrul in cadrul unei echipe dinamice si stabile;
    - Salariu fix + comision.