B2B Corporate Catalog Admin with French language.

Employer: APT Resources & Services SRL
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Job type: full-time
    Job level: 0 - 1 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 18.10.2018
    Short company description

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Requirements

    For our client, a well-known leader in personal systems and printing we are looking for a B2B Corporate Catalog Admin with French language.
    The B2B Corporate Catalog Admin provides technical expertise and pricing information for the assigned customers’ catalog, making sure that the Corporate clients can order the correct configurations on the agreed prices, anytime.

    Requirements for the B2B Corporate Catalog Admin:

    - Experience in sales operations (quotation, configuration, product specifications etc.), customer support and / or IT.
    - Fluent in English and French.
    - Excellent communication skills.
    - Customer focus.
    - Ability to analyze, investigate and solve problems without a standard resolution.
    - Result oriented.
    - Ability to work under pressure.
    - Ability to work autonomously.
    - Excellent team player.

    Responsibilities

    Responsibilities for the B2B Corporate Catalog Admin:

    - Acts as sales support and customer support on all catalog related issues;
    - Offers consultancy on the products, prices and B2B solutions;
    - Implements and maintains catalogues and portals based on reports, contracts and requests received from sales agents and customers, ensuring the clarity and accuracy of the needed specifications;
    - Maintains a strong relationship with internal and external customers, offering high quality solutions and communicating proactively on any issues and changes on the corresponding catalogues;
    - Administrates user access on customer catalogues;
    - Supports transformational projects within the organization.

    Job Code: 051018RRM