Accounts Payable Analyst

This job is no longer active!

View all jobs APT Resources & Services SRL active


View all jobs Accounts Payable Analyst active on Hipo.ro

View all jobs Accounting - Finance active on Hipo.ro


Employer: APT Resources & Services SRL
Domain:
  • Accounting - Finance
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 04.11.2018
    Short company description

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Requirements

    • Minimum 1 year hands on experience in finance and accounting
    • Proficiency with Ms. Office (especially Excel)
    • High attention to detail and strong analytical and problem-solving skills
    • Ability to meet deadlines, handle multiple priorities, and perform job responsibilities accurately while working in a fast-paced environment
    • Excellent written and verbal communication skills in English

    Responsibilities

    • Ensuring all daily/weekly/monthly payments are performed on time
    • Constant collaboration with the banks to ensure the payments tracing and completeness
    • Ensuring all e-mails queries are processed accurately and timely within internal agreements
    • Fully involving in training process, to ensure a smooth and continuous knowledge transfer of all information related to AP process
    • Excellent written and verbal communication skills in English