Project Manager Expansiune

Angajator: Studio Moderna
Domeniu:
  • Constructii
  • Inginerie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    STUDIO MODERNA is the leading omni-channel e-commerce and direct to consumer platform in Central and Eastern Europe, with vertically-integrated network reaching more than 300 million consumers across 20 countries, with headquarters in Slovenia and over 6000 employees across the globe and 310+ retail stores across CE Europe. Our well-known, trusted and enjoyable international brands are present all around the world: Dormeo, Delimano, Walkmaxx, Top Shop, LiveActive, Wellneo, Rovus, Kosmodisk.

    We believe that our people are our greatest strength. We are successful in what we do because we hire, develop and empower smart people who have the passion to make a significant contribution to our business.

    We believe in helping our people reach their full potential. That is why continuous learning, new skill development and real time feedback are increasingly integral to our culture.


    Great brands, clear vision, amazing people...

    For more information about our company, please visit the websites www.studio-moderna.com and www.dormeo.ro.

    Cerinte

    - Studii superioare (în domeniul tehnic reprezinta un avantaj);
    - Experienţă în deschiderea de magazine;
    - Spirit antreprenorial;
    - Foarte bune abilităţi de interrelaţionare şi negociere;
    - Cunostinte de limba engleză la nivel mediu;
    - Capacitati foarte bune de analiza;
    - Abilitati excelente de planificare si organizare,
    - Dinamism si initiativa;
    - Atentie la detalii si rezistenta la stres;
    - Operare MS Office;
    - Permis de conducere categoria B.

    Responsabilitati

    - Vei asigura buna functionare a magazinelor din punct de vedere tehnic colaborand cu partenerii actuali
    - Vei identifica locaţiile optime pentru extinderea reţelei de magazine Top Shop, în concordanta cu strategia de dezvoltare a companiei;
    - Vei solicita şi vei administra documentele legate de proprietari;
    - Vei participa la negocierea condiţiilor contractuale cu proprietarii in vederea semnarii contractului de închiriere;
    - Vei acorda suport în procesul de obţinere a avizelor şi aprobărilor necesare amenajarii viitoarelor magazine;
    - Vei menţine relaţiile cu autoritatile publice si vei reprezenta compania în relaţia cu terţii.