Referent relatii clienti Cluj

Angajator: WORLD MEDIATRANS
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 12.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    WORLD MEDIATRANS cu sediul central in Timișoara este o companie 100% romaneasca, care activeaza pe piata de transport din România de peste 20 de ani .

    În urmă cu două decenii am avut curajul de a investi în dezvoltarea unei rețele operaționale de nivel național, gata să răspundă oricăror necesități din sfera transporturilor. Motorul acestor acțiuni a fost experiența în domeniul transporturilor și intuiția unei creșteri economice accelerate. Astazi suntem prezenti in 19 orase din tara.

    Cerinte

    Abilitati de comunicare si relationare cu clienti si colegi
    Precizie si rapiditate in prelucrare date si intocmire documente
    Atitudine pozitiva , orientata spre client
    Abilitati de organizare si coordonare activitati

    Limba engleza – nivel mediu

    Diploma de bacalaureat – minim

    Permis de conducere cat B

    Experienta in Customer Service constituie avantaj.

    Responsabilitati

    Preia comenzi prin telefon/email/fax
    Urmareste stadiul de livrare/preluare al unei comenzi si informeaza clientii dupa caz
    Mentine legatura telefonic cu clientii
    Actualizeaza date clienti in sistem
    Preia si transmite clar si concis instructiuni de livrare si preluare catre curieri
    Preia si transmite reclamatile clientilor in vederea rezolvarii lor.

    Alte informatii

    Se ofera:

    Pachet salarial motivant.

    Apartenenta la o echipa tanara, dinamica si in continua dezvoltare.