Manager Vânzări Clienţi

Angajator: E.ON Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Arad
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 18.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    OAMENII DIN E.ON

    O viaţă mai bună pentru oameni - acesta este motto-ul celor care lucrează la E.ON.
    Dintre cei peste 40.000 de angajaţi E.ON la nivel global, peste 5.500 lucrează în România iar mediul de lucru este o expresie a valorilor noastre, cu care ne mândrim. Pe această fundaţie comună angajaţii E.ON din întreaga lume îşi asumă propria contribuţie la configurarea zilei de mâine.
    Ca parte a grupului E.ON, unul dintre cei mai mari jucători internaţionali pe piaţa de energie, suntem una dintre companiile de top care se concentrează pe distribuţia şi furnizarea de energie, crearea de soluţii inovative pentru clienți şi promovarea surselor regenerabile de energie.
    Prin aceste trei direcţii de acţiune, suntem pregătiţi pentru schimbările pe care le va aduce viitorul.
    Pe lângă joburile exclusiv tehnice din domeniul energiei electrice şi gazului natural cu care suntem asociați în mod tradițional (ingineri, electricieni, instalatori), există o mare varietate de poziții pentru care recrutăm: Vânzări, Financiar, Resurse Umane, Audit, Transformare Digitală, Inovare, Customer Experience, Software Development și altele.
    Poţi afla mai multe despre echipa E.ON şi oportunităţile de joburi, de pe website şi paginile de LinkedIn şi Facebook.


    Cerinte

    •Studii medii sau studii superioare finalizate - specializarea în domeniile tehnic, economic sau juridic reprezintă avantaj;
    •Minim 2 ani experienţă practică în vânzări;
    •Cunoaşterea limbii engleze nivel mediu- avansat;
    •Cunoştinţe MS Office;
    •Disponibilitate pentru activitatea preponderentă de teren;
    •Bune abilităţi de negociere şi prezentare;
    •Spirit antreprenorial/motivare puternică;
    •Abilităţi analitice şi conceptuale bune;
    •Nivel ridicat al angajamentului şi orientare către lucrul în echipă;
    •Deţinerea unui carnet de conducere categoria B.

    Responsabilitati

    Asistenţă şi consultanţă activă pentru întărirea loialităţii clienţilor B2B existenţi :
    •Convingerea clientului asupra avantajelor unui parteneriat pe termen lung;
    •Evaluarea sau aprecierea permanentă a nevoilor şi comportamentului clienţilor în stabilirea prioritară a oportunităţilor de vânzare;
    •Cunoaşterea clienților existenți / potențiali din zona în care-şi desfăşoară activitatea, dezvoltarea relațiilor de business cu aceștia;
    •Cunoaşterea mediului competitiv existent;
    •Evaluarea importanţei strategice şi a potenţialului de vânzări a unui client;
    •Pe baza rezultatelor analizei, folosirea cu obiectiv (necontractuală) a instrumentelor de vânzări (de ex. vizite la client, consultaţii din legislația specifică din domeniul energetic)

    Atragerea de clienţi noi B2B:
    •Implementarea strategiei şi a planului de vânzări pentru achiziția de noi clienți business;
    •Anticiparea şi identificarea oportunităţilor de vânzări, a potenţialului de piaţă;
    •Monitorizarea şi coordonarea internă şi externă a tuturor măsurilor necesare pentru executarea procesului de vânzare;

    Încheierea contractelor de furnizare gaze / electricitate şi soluţii de consultanţă energetică:
    •Dezvoltarea de soluţii de vânzare inovative, competitive, rapide şi complexe; întocmirea unor contracte cu formulări adecvate;
    •Dezvoltarea ofertelor, negocierea şi finalizarea procesului de vânzare.

    Alte informatii

    •Pachet salarial atractiv;
    •Bonus de performanţă;
    •Tichete de masă;
    •Asigurare privată de sănătate;
    •Pensie facultativă;
    •Prima de vacanţă.