Universal Teller - Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Credit Agricole active.


Vezi toate job-urile Universal Teller - Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Credit Agricole
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.03.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Subsidiară a Crédit Agricole Group, lider în economia franceză și unul dintre cele mai mari grupuri bancare din lume, Crédit Agricole Bank România este o bancă universală, oferind servicii persoanelor fizice, companiiilor mari și întreprinderilor mici și mijlocii, care creează și promovează cele mai înalte standarde de calitate. Expansiunea Crédit Agricole Group se bazează pe o creștere echilibrată care servește economiei reale și respectarea intereselor a 52 milioane de clienți, 1,1 milioane acționari, 8,2 milioane acționari cooperatiști și 140.000 de angajați.

    Cerinte

    - studii superioare
    - experienta de min. 2 ani in sistemul bancar si casierie;
    - cunoasterea legislatiei in vigoare;
    - orientare catre client
    - capacitate de analiza si sinteza;
    - lucru in echipa;

    Responsabilitati

    - Ofera clientilor servicii pentru tranzactii cash si non cash ale sucursalei in conformitate cu Normele BNR si cu normele interne ale Credit Agricole Bank Bank Romania
    - Identifica nevoile potentialilor clienti, prezinta oferta de produse si servicii a bancii, contribuind astfel la dezvoltarea portofoliului de clienti;
    - Promoveaza o atitudine fata de clienti care sa permita castigarea interesului acestora prin tratarea cu profesionalism, politete si permanenta preocupare pentru gasirea de solutii la cerintele si necesitatile acestora;
    - Ofera informatii si formularele necesare deschiderii de cont atat pentru persoane juridice cat si fizice;
    - Primeste de la clienti documente de decontare in vederea analizei, verificarii si inregistrarii lor in conturile titularilor in conformitate cu prevederile Regulamentului BNR privind efectuarea si controlul operatiunilor de decontare intre societatile bancare;
    - Constituie, modifica sau anuleaza la cererea clientilor produsele oferite de banca destinate economisirii in lei sau valuta;
    - Emite zilnic extrase de cont, verifica corecta inregistrare a operatiunilor conform documentelor de decont cu extrasul de cont;
    - Tine evidenta conturilor curente si de depozit in lei si valuta ale clientilor si urmareste ca acestea sa nu prezinte solduri debitoare;
    - Elibereaza extrasele de cont impreuna cu anexele, titularilor sau imputernicitilor acestora, sub semnatura, ori le expediaza prin posta la termenele stabilite;
    - Asigura manipularea, inregistrarea, verificarea, impachetarea, securitatea numerarului si substitutelor (cecuri de calatorie, cecuri barate, cecuri numerar, tipizate cu si fara regim special) in conformitate cu prevedrile legale in vigoare;
    - Asigura nivelul soldului de bani cash in conformitate cu limitele stabilite de BNR si de normele interne de lucru;
    - Realizeaza toate operatiunile casei de circulatie – retrageri / depuneri de numerar si substitute de numerar cu aplicarea corecta a normelor interne de lucru;
    - Realizeaza toate operatiunile casei de schimb valutar – vanzare / cumparare de valuta – cu aplicarea corecta a normelor interne de lucru;
    - Asigura sortarea, legarea si pregatirea banilor in scopul pastrarii sau depunerii acestora la alte banci si / sau alte unitati ale Credit Agricole Bank Bank;
    - Asigura corelarea activitatii casieriei cu raportarile contabile referitoare la aceasta;
    - Claseaza si arhiveaza documentele de casa;
    - Asista clienţii băncii în toate operatiunile financiare şi non-financiare: ordine de plată, schimb valutar / tranzacţii, depozite, retrageri, plăţi, etc;
    - Inregistraza si distribuie toate documentele primite de la clientii bancii;
    - Proceseaza cu acuratete documentele primite de la clienti in conformitate cu procedurile si procesele interne, asigurandu-se de solutionarea si gestionarea tuturor cererilor intr-o perioada cat mai scurta;


    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (23)