Coordonator Operational Retea Parteneri

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ENGIE active.


Vezi toate job-urile Coordonator Operational Retea Parteneri active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ENGIE
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Grupul ENGIE, unul dintre liderii din domeniul energetic la nivel mondial, este prezent in Romania in următoarele domenii de activitate: gaze naturale, energie electrica, servicii energetice si de infrastructura, prin filialele sale: ENGIE Romania, Distrigaz Sud Retele, ENGIE Servicii, Alizeu Eolian si Braila Winds.
    ENGIE in Romania se ocupa cu: 
    •   furnizare de gaze naturale si de electricitate, pentru clienti rezidentiali si business, prin ENGIE Romania care este si interfata comerciala cu clientii; 
    •   distributie de gaze naturale prin Distrigaz Sud Retele. 
    •   servicii tehnice pentru instalatiile de gaze naturale si centrale termice prin ENGIE Servicii;
    •   productie de electricitate prin 2 parcuri eoliene (Alizeu Eolian si Braila Winds). 
    Ne mandrim cu un portofoliu de 1,6 milioane de clienti, gestionam in siguranta o retea de distributie de circa 19.000 km, producem energie electrica in doua parcuri eoliene cu o capacitate totala de 100 MW iar toate acestea le realizam cu o echipa puternica de 3.600 de angajati. 

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;
    - Minimum 3 ani experienta intr-o pozitie similara;
    - Comunicare eficace;
    - Persuasiune;
    - Orientare spre client si spre rezultat;
    - Capacitatea de intelegere a businessului;
    - Abilitati de vanzare si negociere;
    - Tehnici de prezentare si argumentare;
    - Responsabilitate;
    - Abilitatea de a coordona echipe de prestatori servicii pentru locuinte/ birouri;
    - Cunostinte operare Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, Google Chrome;
    - Expertiza tehnica in domeniul lucrarilor de instalatii si amenajari interioare de locuinte;
    - Cunoasterea domeniului de intretinere tehnica a cladirilor si a instalatiilor sanitare;
    - Permis de conducere categoria B;
    - Constituie avantaj cunoasterea limbii engleze;
    - Etica.

    Responsabilitati

    - Este responsabil cu gestionarea si dezvoltarea retelei de parteneri, incluzand activitati de recrutare, suport/instruire, animare, monitorizare;
    - Dezvolta, diversifica si standardizeaza catalogul de servicii (preturi, specificatii, conditii de prestare si garantie, legislatie, etc.);
    - Deruleaza procese de training pentru partenerii inrolati in proiectul Ajusto cu scopul insusirii de catre acestia a valorilor promovate;
    - Supervizeaza lucrarile ( partial / total) pe care partenerii le deruleaza pentru clienti, in functie de gradul de complexitate a acestora;
    - Vinde in mod direct serviciile companiei;
    - Realizeaza analize, rapoarte de activitate pentru identificarea oportunitatilor de dezvoltare a proiectului si pe segmentul de piata pe care se inscrie platforma.