Coordonator Operational Retea Parteneri

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ENGIE active.


Vezi toate job-urile Coordonator Operational Retea Parteneri active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ENGIE
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.11.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem comunitatea Creatorilor de energie a ENGIE Romania, filiala locală a Grupului ENGIE, unul dintre principalii actori globali din domeniul energetic. La ENGIE, oferim clienților noștri gaze naturale, energie electrică și servicii tehnice. Pe lângă aceste activități tradiționale, lucrăm la dezvoltarea de servicii noi și produse prietenoase cu mediul înconjurător. Îi ajutăm pe clienții noștri să producă energie, prin cogenerare sau instalare de panouri fotovoltaice, dar și să aleagă soluții de mobilitate verde – prin instalarea de stații de încărcare pentru mașini electrice sau alimentarea flotelor cu gaz natural comprimat.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;
    - Minimum 3 ani experienta intr-o pozitie similara;
    - Comunicare eficace;
    - Persuasiune;
    - Orientare spre client si spre rezultat;
    - Capacitatea de intelegere a businessului;
    - Abilitati de vanzare si negociere;
    - Tehnici de prezentare si argumentare;
    - Responsabilitate;
    - Abilitatea de a coordona echipe de prestatori servicii pentru locuinte/ birouri;
    - Cunostinte operare Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, Google Chrome;
    - Expertiza tehnica in domeniul lucrarilor de instalatii si amenajari interioare de locuinte;
    - Cunoasterea domeniului de intretinere tehnica a cladirilor si a instalatiilor sanitare;
    - Permis de conducere categoria B;
    - Constituie avantaj cunoasterea limbii engleze;
    - Etica.

    Responsabilitati

    - Este responsabil cu gestionarea si dezvoltarea retelei de parteneri, incluzand activitati de recrutare, suport/instruire, animare, monitorizare;
    - Dezvolta, diversifica si standardizeaza catalogul de servicii (preturi, specificatii, conditii de prestare si garantie, legislatie, etc.);
    - Deruleaza procese de training pentru partenerii inrolati in proiectul Ajusto cu scopul insusirii de catre acestia a valorilor promovate;
    - Supervizeaza lucrarile ( partial / total) pe care partenerii le deruleaza pentru clienti, in functie de gradul de complexitate a acestora;
    - Vinde in mod direct serviciile companiei;
    - Realizeaza analize, rapoarte de activitate pentru identificarea oportunitatilor de dezvoltare a proiectului si pe segmentul de piata pe care se inscrie platforma.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4500 RON NET / luna
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (216)