CONSULTANT VÂNZĂRI / Account Manager B2B

Angajator: Adina Bigas
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Sibiu
  • Actualizat la: 16.10.2018
    Scurta descriere a companiei


    Oferim servicii de consultanta resurse umane si recrutare personal pentru companii in crestere sau aflate in etape de transformare organizationala. 

    Mai jos puteti gasi informatii cu privire la profilul pentru care recrutam acum pentru un Client de-al nostru.

    Cerinte

    • Experienţă de cel puţin 3 ani în vânzări (experienţă în vânzări din domeniul IT reprezintă un avantaj, dar nu e un criteriu obligatoriu cata vreme candidatul are background /poate invata / foloseste deja diverse solutii IT - de ex ERP, CRM, diverse aplicatii informatice de business...)
    • Studii universitare cu profil economic/tehnic
    • Cunoștinţe solide despre modul de gestionare a proceselor într-o companie privata – experienţă de minim 2 ani într-o firma privată sau pe un post care să fi permis acumularea de cunoştinte de business
    • Abilităţi de leadership, motivare, creativitate, abilitatea de a dezvolta un portofoliu de clienţi.
    • Orientare către client, dedicare pentru a satisface aşteptările şi cerinţele clienţilor, atitudine pro-activă şi pozitivă, dinamism, seriozitate.
    • Deține cunoștințe avansate despre piață, produse și servicii. Știe despre ce vorbește, își cunoaște concurența și știe cum să se diferențieze. Este acea persoana la care un prieten sau partener de afaceri te trimite să‐ți rezolvi ‘problema’.
    • Se simte foarte bine când vinde și o face în mod consultativ
    • Stăpânește la un nivel superior cele 3 abilități: ascultarea, adresarea de întrebări și flexibilitatea.
    • Este foarte motivat si orientat spre performanta

    Responsabilitati

    • Contribuie la menţinerea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi.
    • Identifică şi evaluează constant nevoile clienţilor potenţiali şi existenţi şi le transformă în oportunităţii de vânzare a produselor şi serviciilor companiei.
    • Monitorizează permanent piaţa şi concurenţa.
    • Actionează activ pentru găsirea şi atragerea de noi clienţi; contribuie la acţiunile de prospectare piaţă.
    • Promovează imaginea şi soluţiile oferite de companie în relaţia directă cu clienţii; planifică/ participă la întâlniri cu clienţii existenţi şi potenţiali
    • Generează documente specifice activităţii de vânzări (oferte, comenzi de vânzare, rapoarte, etc)
    • Contribuie la realizarea de prezentări .ppt pentru clienţi, cu posibilitatea în viitor de a le şi susţine; redactează comunicate de presă.
    • Realizează activitatea de documentare pentru întocmirea de oferte.
    • Realizează follow-up la întâlnirile de vânzari, când e cazul.
    • Asigură suportul post-vânzare prin intermediul unui management efectiv al conturilor.
    • Urmareşte evoluţia vânzărilor, identifică şi propune superiorului ierarhic măsuri de corecţie/ optimizare.
    • Menţine actualizate informaţiile de la anumiţi furnizori pentru echipa de vânzări (prin consultarea periodică a portalurilor acestora)
    • Întreprinde activităţi de analiză/ control/ raportare a rezultatelor şi eficienţei iniţiativelor avute.
    • Project management pe anumite proiecte interne şi, în viitor, şi de implementare.