Expert Raportare Procese

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Expert Raportare Procese active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.10.2018

    Rolul tau:

    Esti responsabil de analiza privind performanta proceselor si de dezvoltarea/mentenanta aplicatiilor de raportare specifice.

    Ce vei face:

    • Impreuna cu responsabilul de proces esti implicat in mod activ in definirea indicatorilor de performanta a proceselor, a valorilor de atins si a termenelor de raspuns dintre actorii participanti in proces.
    • Transpui indicatorii de performanta ai proceselor in specificatii tehnice pentru a putea fi implementati si utilizati in cadrul aplicatiei IT de masurare a performantei proceselor, oricare ar fi aceasta utilizata de BCR.
    • Elaborezi si actualizezi indicatorii de performanta a proceselor din BCR si raportele detaliate de monitorizare a acestora, periodic sau ad-hoc, la solicitarea responsabilului de proces.
    • Semnalezi deviatiile de performanta a proceselor si asiguri analiza diferentelor dintre valorile actuale si cele ce ar fi trebuit atinse.
    • Organizezi cu regularitate intalniri cu responsabilii de proces si cu responsabilii entitatilor care executa procesul pentru a discuta asupra performantei procesului si propui actiuni necesare imbunatatirii continue a proceselor si/sau minimizarii deviatiilor.
    • Definesti si actualizezi sabloanele pentru modelele standard ale activitatilor desfasurate de front office si back office si utilizate in definirea modelului de capacitate.
    • Organizezi cu regularitate actiuni de masurare a proceselor desfasurate in unitati, colectezi si analizezi rezultatele pe care le utilizeaza ulterior in definirea/actualizarea timpilor standard de efectuare a unei activitati.
    • Revizuiesti cu regularitate modelele de capacitate pentru front office si back office in scopul asigurarii consistentei dintre modele si a datelor utilizate in modelul de calcul al capacitatii.

    Profilul tau:

    • Studii superioare de lunga durata economice/ IT/ tehnice
    • Training si cursuri specifice de metodologie si aplicatii folosite in Managementul Proceselor de Business; Aris, Visio sau orice alt certificat de definire a hartilor de proces este recomandat
    • Vechime minima in activitate 3 ani din care in institutii financiar-bancare 2 ani
    • Cunostinte despre metodologia de management de proces (Lean, Six-Sigma) sunt recomandate
    • Cunistinte tehnice si de tehnologie a informatiei
    • Aptitudini de control si monitorizare
    • Aptitudini de analiza si sinteza
    • Cunostinte avansate in utilizarea MS Office (Excel, Access, Power Point)
    • Engleza – nivel avansat