Analist Suport 1 - SQL

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Analist Suport 1 - SQL active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    În perspectiva viitorului și a digitalizării serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrală – George – primul banking inteligent din România și primul fintech oferit de o bancă în România.

    Cerinte

    Cerintele postului:
    Studii superioare in domeniul economic/informatic;
    Vechime minima in specialitate de 3 ani, din care minim 1 an in institutii financiar-bancare;
    Cunostinte SQL nivel avansat;
    Cunostinte Pl/SQL la nivel avansat;

    Responsabilitati

    Responsabilitatile tale:
    Vei prelua cererile/ incidentele in aplicatia de gestiune a cererilor si incidentelor, vei efectua diagnoza initiala si vei valida corectitudinea incadrarii cererilor din punct de vedere arie si prioritate;
    Analizezi incidente de orice nivel de complexitate, in aria de competenta alocata, in conformitate cu procedurile de lucru specifice (interogare baze de date, analiza date/ log-uri, aplicare solutie temporara etc.) si utilizand informatiile din baza de cunostinte;
    Vei escalada incidentele care nu pot fi solutionate de catre nivelul 1 de suport catre nivelurile 2 sau 3;
    Informezi utilizatorii despre stadiul rezolvarii cererilor/ incidentelor pe care acestia le-au postat;
    Verifici cu utilizatorul final daca solutia propusa rezolva incidentul;
    Vei monitoriza si analiza cererile/ incidentele asignate nerezolvate si escaldate si verifici stadiul in care se afla rezolvarea acestora, in functie de limitele de timp agreate in SLA (Service Level Agreement); Raportezi catre superiorii ierarhici stadiul incidentelor postate;
    Asigura suportul in pregatirea analistilor de nivel 2 si 3;
    In cadrul procesului de management al problemelor, analizeaza incidentele postate din punct de vedere al repetabilitatii si impactului (freceventa, efort, impact client), semnaland posibilele probleme;

    Alte informatii

    Asigurara activitatea in schimburi pe perioada Luni-Vineri: 08-20 sau la cerere (lucru la distanta) in cazuri in care este nevoie de suport extins (Sambata, Duminica si sarbatori legale).