Asistent administrativ mentenanță (cu limbă franceză)

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Ne-ar plăcea să:
    - ai un nivel mediu-avansat de limbă franceză (minimum nivel B2).
    - fii proactiv, autonom, organizat (ă) și să ai capacitate de a prioritiza.
    - ai capacitate de a urmări concomitent mai multe proiecte cu aceeași rigoare și supleţe.
    - ai experiență în domeniul administrativ/ tehnic (reprezintă un avantaj).

    Responsabilitati

    Ai cunoștințe de limbă franceză la nivel mediu-avansat? Manifești deschidere de a lucra în domeniul tehnic?



    Atunci dorim să te cunoaștem!
    Te așteptăm în echipa Suport Mentenanţă Tehnică la sediul nostru din București!
    Cum ți se pare această provocare?



    În calitate de Asistent (a) administrativ mentenanță principalele tale misiuni vor fi:
    - Înregistrarea semnalărilor pentru problemele tehnice, preluate prin telefon şi mail.
    - Întocmirea şi punerea la zi a planningului agenţilor de mentenanţă.
    - Identificarea prestatarilor, solicitarea devizelor şi validarea acestora cu superiorul ierarhic, negocierea contractelor cadru.
    - Întocmirea analizelor lucrărilor tehnice pentru a determina cine va suporta cheltuielile (firma sau diverşii prestatari).
    - Urmărirea intervenţiilor diverşilor prestatari.
    - Realizarea rapoartelor de activitate.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Formare la nivelul companiei;
    - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
    - Pachet salarial şi mediu de lucru atractive.