Administrator Credite Retail

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Credit Agricole active.


Vezi toate job-urile Administrator Credite Retail active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Credit Agricole
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.10.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Subsidiară a Crédit Agricole Group, lider în economia franceză și unul dintre cele mai mari grupuri bancare din lume, Crédit Agricole Bank România este o bancă universală, oferind servicii persoanelor fizice, companiiilor mari și întreprinderilor mici și mijlocii, care creează și promovează cele mai înalte standarde de calitate. Expansiunea Crédit Agricole Group se bazează pe o creștere echilibrată care servește economiei reale și respectarea intereselor a 52 milioane de clienți, 1,1 milioane acționari, 8,2 milioane acționari cooperatiști și 140.000 de angajați.

    Cerinte

    - Buna cunoastere a procedurilor de administrare credite
    - Cunoasterea limbii engleze
    - Operarea cu baze de date (Excel, Access)
    - 1-2 ani experienta in domeniul bancar
    - Studii universitare sau an terminal
    - Reprezinta un avantaj cursurile speciale : financiar- bancare, legislatie bancara, limbi straine

    Responsabilitati

    Asigurarea activitatii de administrare credite persoane fizice in conformitate cu legislatia bancara in vigoare si cu procedurile interne ale bancii:

    - Primeste/trimite corespondenta intre Divizia Credite si sucursale
    - Verifica si anunta Departamentul Sales de lipsa documentelor din dosarele de credit precum si de documentele originale care trebuie primite/arhivate dupa aprobare/disbursare;
    - Reconciliaza dosarele originale pentru toate dosarele procesate pe documente scanate;
    - Inregistreaza in Arhiva Electronica garantiile si comisioneaza clientii din conturile curente, cu comisioanele aferente, conform procedurii;
    - Se ocupa de comisionare si reversarea comisioanelor de administrare a clientilor Persoane Fizice;
    Monitorizeaza toate limitele de overdraft la data expirarii lor si concluzioneaza reinoirea/inchiderea lor;
    - Se ocupa de procesul de asigurare in vigoare;
    - Se ocupa de reversarea primei de asigurare in cazul clientilor decedati sau someri;
    - Se ocupa de corespondenta cu compania de asigurari pentru procesul asigurator;
    - Monitorizeaza data expirarii politelor si instiinteaza sucursalele pentru reinnoirea lor;
    - Face calculele necesare , conform procedurii de rambursare anticipata totala sau partiala in vigoare;
    - Se ocupa de cancelarea imprumuturilor in sistem, cand este cazul
    - Asigura procesarea refinantarilor, conform procedurii in vigoare;
    - Asigura implementarea corecta in sistem a tuturor schimbarilor;
    - Mentine confidentialitate stricta asupra tuturor conturilor si politicilor bancii;
    - Asigura si se ocupa de emiterea tuturor tipurilor de adrese si comunicari oficiale catre clienti, conform procedurii in vigoare;
    - Se asigura ca nici o problema semnificanta nu apare in procesul de audit sau contro

    Alte informatii

    l

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (50)