Administrator Credite Retail

Angajator: Credit Agricole
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Subsidiară a Crédit Agricole Group, lider în economia franceză și unul dintre cele mai mari grupuri bancare din lume, Crédit Agricole Bank România este o bancă de retail, oferind servicii persoanelor fizice, companiiilor mari și întreprinderilor mici și mijlocii, care creează și promovează cele mai înalte standarde de calitate. Expansiunea Crédit Agricole Group se bazează pe o creștere echilibrată care servește economiei reale și respectarea intereselor a 52 milioane de clienți, 1,1 milioane acționari, 8,2 milioane acționari cooperatiști și 140.000 de angajați.

    Cerinte

    - Buna cunoastere a procedurilor de administrare credite
    - Cunoasterea limbii engleze
    - Operarea cu baze de date (Excel, Access)
    - 1-2 ani experienta in domeniul bancar
    - Studii universitare sau an terminal
    - Reprezinta un avantaj cursurile speciale : financiar- bancare, legislatie bancara, limbi straine

    Responsabilitati

    Asigurarea activitatii de administrare credite persoane fizice in conformitate cu legislatia bancara in vigoare si cu procedurile interne ale bancii:

    - Primeste/trimite corespondenta intre Divizia Credite si sucursale
    - Verifica si anunta Departamentul Sales de lipsa documentelor din dosarele de credit precum si de documentele originale care trebuie primite/arhivate dupa aprobare/disbursare;
    - Reconciliaza dosarele originale pentru toate dosarele procesate pe documente scanate;
    - Inregistreaza in Arhiva Electronica garantiile si comisioneaza clientii din conturile curente, cu comisioanele aferente, conform procedurii;
    - Se ocupa de comisionare si reversarea comisioanelor de administrare a clientilor Persoane Fizice;
    Monitorizeaza toate limitele de overdraft la data expirarii lor si concluzioneaza reinoirea/inchiderea lor;
    - Se ocupa de procesul de asigurare in vigoare;
    - Se ocupa de reversarea primei de asigurare in cazul clientilor decedati sau someri;
    - Se ocupa de corespondenta cu compania de asigurari pentru procesul asigurator;
    - Monitorizeaza data expirarii politelor si instiinteaza sucursalele pentru reinnoirea lor;
    - Face calculele necesare , conform procedurii de rambursare anticipata totala sau partiala in vigoare;
    - Se ocupa de cancelarea imprumuturilor in sistem, cand este cazul
    - Asigura procesarea refinantarilor, conform procedurii in vigoare;
    - Asigura implementarea corecta in sistem a tuturor schimbarilor;
    - Mentine confidentialitate stricta asupra tuturor conturilor si politicilor bancii;
    - Asigura si se ocupa de emiterea tuturor tipurilor de adrese si comunicari oficiale catre clienti, conform procedurii in vigoare;
    - Se asigura ca nici o problema semnificanta nu apare in procesul de audit sau contro

    Alte informatii

    l