Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Administrator Credite Retail
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Credit Agricole active.Vezi toate job-urile Administrator Credite Retail active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | Credit Agricole |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 31.10.2018 |
Remote work: | On-site |
Subsidiară a Crédit Agricole Group, lider în economia franceză și unul dintre cele mai mari grupuri bancare din lume, Crédit Agricole Bank România este o bancă universală, oferind servicii persoanelor fizice, companiiilor mari și întreprinderilor mici și mijlocii, care creează și promovează cele mai înalte standarde de calitate. Expansiunea Crédit Agricole Group se bazează pe o creștere echilibrată care servește economiei reale și respectarea intereselor a 52 milioane de clienți, 1,1 milioane acționari, 8,2 milioane acționari cooperatiști și 140.000 de angajați.
- Buna cunoastere a procedurilor de administrare credite
- Cunoasterea limbii engleze
- Operarea cu baze de date (Excel, Access)
- 1-2 ani experienta in domeniul bancar
- Studii universitare sau an terminal
- Reprezinta un avantaj cursurile speciale : financiar- bancare, legislatie bancara, limbi straine
Asigurarea activitatii de administrare credite persoane fizice in conformitate cu legislatia bancara in vigoare si cu procedurile interne ale bancii:
- Primeste/trimite corespondenta intre Divizia Credite si sucursale
- Verifica si anunta Departamentul Sales de lipsa documentelor din dosarele de credit precum si de documentele originale care trebuie primite/arhivate dupa aprobare/disbursare;
- Reconciliaza dosarele originale pentru toate dosarele procesate pe documente scanate;
- Inregistreaza in Arhiva Electronica garantiile si comisioneaza clientii din conturile curente, cu comisioanele aferente, conform procedurii;
- Se ocupa de comisionare si reversarea comisioanelor de administrare a clientilor Persoane Fizice;
Monitorizeaza toate limitele de overdraft la data expirarii lor si concluzioneaza reinoirea/inchiderea lor;
- Se ocupa de procesul de asigurare in vigoare;
- Se ocupa de reversarea primei de asigurare in cazul clientilor decedati sau someri;
- Se ocupa de corespondenta cu compania de asigurari pentru procesul asigurator;
- Monitorizeaza data expirarii politelor si instiinteaza sucursalele pentru reinnoirea lor;
- Face calculele necesare , conform procedurii de rambursare anticipata totala sau partiala in vigoare;
- Se ocupa de cancelarea imprumuturilor in sistem, cand este cazul
- Asigura procesarea refinantarilor, conform procedurii in vigoare;
- Asigura implementarea corecta in sistem a tuturor schimbarilor;
- Mentine confidentialitate stricta asupra tuturor conturilor si politicilor bancii;
- Asigura si se ocupa de emiterea tuturor tipurilor de adrese si comunicari oficiale catre clienti, conform procedurii in vigoare;
- Se asigura ca nici o problema semnificanta nu apare in procesul de audit sau contro
l
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Administrator Credite Retail BUCURESTI, | |
Analist Credite Retail BUCURESTI, | |
SALES COORDINATOR RETAIL BUCURESTI Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (50) |
Raporteaza eroarea la