Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
PORTFOLIO ADMINISTRATION MANAGER
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile FIRST BANK active.Vezi toate job-urile PORTFOLIO ADMINISTRATION MANAGER active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | FIRST BANK |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.01.2019 |
Remote work: | On-site |
Iti oferim oportunitatea de a te alatura echipei pe postul de PORTFOLIO ADMINISTRATION MANAGER!
De pe aceasta pozitie vei fi responsabil(a) de:
- Coordonarea, monitorizarea si eficientizarea portofoliilor de active imobiliare si nu numai, in vederea administrarii eficiente in vederea atat a respectarii prevederilor legale/tehnice specifice cat si a protejarii si maximizarii valorii acestora, avand ca scop final valorificarea cat mai eficienta;
- Coordonarea proceselor de evacuare silita si inregistrare a activelor la cartea funciara, directiile de taxe si impozite locale, etc.;
- Colaborarea cu functiunile de restructurare/recuperare in vederea preluarii eficiente a activelor nou reposedate;
- Asigurarea in permanenta a unei polite de asigurare valabile contra tuturor riscurilor pentru toate activele din portofoliu, la valoarea integrala (inclusiv a politei obligatorii, daca este cazul);
- Stabilirea si monitorizarea bugetelor de venituri si cheltuieli ale Diviziei si cooperrarea cu functiunile de financiare si/sau control ale Bancii;
- Mentinerea Bazei de Date specifice a Diviziei, continand toate datele activelor din portofoliu. Intocmirea rapoartelor periodice si la cerere catre superiorul ierarhic si catre departamentul de vanzari si marketing;
- Coordonarea furnizorilor specifici in vederea atingerii obiectivelor;
- Asigurarea sprijinului informational si logistic catre departamentul de vanzari si marketing, in vederea vanzarii activelor;
- Evaluarea activelor pentru scopuri fiscal-contabile si/sau de piata conform normelor legale si interne;
- Asigurarea sprijinulului tehnic de specialitate pentru furnizarea de rapoarte/expertize tehnice, supervizare de proiecte in derulare, etc.;
- Pastrarea si arhivarea documentelor aflate in aria de responsabilitate, conform prevederilor normelor interne;
Cerintele noastre sunt:
- Experienta in administrarea de portofolii imobiliare,
- Experienta in asset management, optimizare financiara
- Cunostinte tehnice de constructii/instalatii si mententanta imobile
- Cunostinte generale in domeniul imobiliar
- Cunostinte in domeniul economic / financiar
- Cunostinte de legislatie generala si specifica ariei sale de activitate;
- Experienta conducere echipe (5-10 persoane)
- Cunostinte de limba engleza – nivel avansat
- Cunostinte avansate de Operare MS Office, in particular Excel si Powerpoint.
- Permis de conducere categ. B
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Area Sales Manager Traditional Trade Channel Hybrid | |
Key Account Manager @ UNIVERSUM Events Aplica fara CV | |
Bosch Video Systems Sales Engineer (Romania, Bulgaria) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (141) |
Raporteaza eroarea la