PORTFOLIO ADMINISTRATION MANAGER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FIRST BANK active.


Vezi toate job-urile PORTFOLIO ADMINISTRATION MANAGER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: FIRST BANK
Domeniu:
  • Banci
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.12.2018

    Iti oferim oportunitatea de a te alatura echipei pe postul de PORTFOLIO ADMINISTRATION MANAGER!

    De pe aceasta pozitie vei fi responsabil(a) de:

    • Coordonarea, monitorizarea si eficientizarea portofoliilor de active imobiliare si nu numai, in vederea administrarii eficiente in vederea atat a respectarii prevederilor legale/tehnice specifice cat si a protejarii si maximizarii valorii acestora, avand ca scop final valorificarea cat mai eficienta;
    • Coordonarea proceselor de evacuare silita si inregistrare a activelor la cartea funciara, directiile de taxe si impozite locale, etc.;
    • Colaborarea cu functiunile de restructurare/recuperare in vederea preluarii eficiente a activelor nou reposedate;
    • Asigurarea in permanenta a unei polite de asigurare valabile contra tuturor riscurilor pentru toate activele din portofoliu, la valoarea integrala (inclusiv a politei obligatorii, daca este cazul);
    • Stabilirea si monitorizarea bugetelor de venituri si cheltuieli ale Diviziei si cooperrarea cu functiunile de financiare si/sau control ale Bancii;
    • Mentinerea Bazei de Date specifice a Diviziei, continand toate datele activelor din portofoliu. Intocmirea rapoartelor periodice si la cerere catre superiorul ierarhic si catre departamentul de vanzari si marketing;
    • Coordonarea furnizorilor specifici in vederea atingerii obiectivelor;
    • Asigurarea sprijinului informational si logistic catre departamentul de vanzari si marketing, in vederea vanzarii activelor;
    • Evaluarea activelor pentru scopuri fiscal-contabile si/sau de piata conform normelor legale si interne;
    • Asigurarea sprijinulului tehnic de specialitate pentru furnizarea de rapoarte/expertize tehnice, supervizare de proiecte in derulare, etc.;
    • Pastrarea si arhivarea documentelor aflate in aria de responsabilitate, conform prevederilor normelor interne;

     

    Cerintele noastre sunt:

    • Experienta in administrarea de portofolii imobiliare,
    • Experienta in asset management, optimizare financiara
    • Cunostinte tehnice de constructii/instalatii si mententanta imobile
    • Cunostinte generale in domeniul imobiliar
    • Cunostinte in domeniul economic / financiar
    • Cunostinte de legislatie generala si specifica ariei sale de activitate;
    • Experienta conducere echipe (5-10 persoane)
    • Cunostinte de limba engleza – nivel avansat
    • Cunostinte avansate de Operare MS Office, in particular Excel si Powerpoint.
    • Permis de conducere categ. B