Consilier de caz- colectare debite

Angajator: Digi | RCS & RDS
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Juridic
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem cel mai important operator din piata serviciilor integrate de comunicatii din Romania.Suntem lider pe segmentul serviciilor de televiziune si pe cel al serviciilor de internet si suntem principalul operator alternativ in furnizarea serviciilor de telefonie fixa.
    Am ajuns aici fiindca ne-am bazat pe tehnologia performanta, permanent eficientizata astfel incat sa corespunda cerintelor din ce in ce mai mari ale clientilor nostri. Ne-am bazat la fel de mult pe puternica si profesionista echipa RCS & RDS, formata din mii de oameni.
    Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, capabili sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.



    Cerinte

    Abilitati dovedite de negociere;
    Putere de convingere;
    Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala;
    Atentie la detalii;
    Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor si timpului de lucru;
    Orientare catre rezultate;
    Experienta in activitatea de colectare debite/lucru cu clientii in regim de call-center reprezinta un avantaj;
    Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel;
    Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate.

    Responsabilitati

    Contactarea debitorilor si preluarea apelurilor in vederea recuperarii sumelor datorate de acestia, aplicand tehnicile si standardele de calitate stabilite;
    Recuperarea sumelor restante, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient;
    Instruirea debitorilor in legatura cu metodele de plata si propunerea de variante de achitare a restantelor;
    Solutionarea situatiilor speciale ale debitorilor intr-o maniera politicoasa si profesionala;
    Colaborarea cu alte departamente implicate in procesul de colectare;
    Pastrarea istoricului interactiunii cu debitorii, pentru rezolvarea optima a cazurilor.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Digi | RCS & RDS. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Digi | RCS & RDS >>