TREASURY & FM BACK OFFICE OFFICER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FIRST BANK active.


Vezi toate job-urile TREASURY & FM BACK OFFICE OFFICER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: FIRST BANK
Domeniu:
  • Altele
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.12.2018
    Remote work: On-site

    Iti oferim oportunitatea de a te alatura echipei noastre pe postul de TREASURY & FM BACK OFFICE OFFICER!

    De pe aceasta pozitie vei fi responsabil(a) de:

    • Introducerea/ autorizarea in sistem a tranzactiilor FX, MM, Derivate;
    • Transmiterea confirmarilor si platilor pe SWIFT;
    • Introducerea si aprobarea rezervelor in sistemul REGIS;
    • Introducerea in sistem si autorizarea platilor pentru transferurile NOSTRO;
    • Procesarea operatiunilor cu instrumente financiare pe piata administrate de BNR si piata OTC;
    • Importul si verificarea tranzactiilor din sistemul de post tranzactionare si a preturilor in sistemul de back office, pentru piata spot;
    • Inregistrarea si verificarea operatiunilor de depunere/retragere numerar in conturile clientilor din aplicatiile Bancii;
    • Verificarea existentei instrumentelor financiare si a numerarului disponibil in conturile clientilor, necesare decontarii tranzactiilor la data decontarii, in sistemul de back office;
    • Efectuarea transferurilor de instrumente financiare in/din portofoliul clientilor pe baza instructiunilor primite de la acestia sau in baza instructiunilor primite de la Depozitarul Central;
    • Transmiterea zilnica a confirmarilor de tranzactionare si a portofoliilor catre clientii care tranzactioneaza pe piata spot;
    • Informarea clientilor cu privire la operatiunile corporative (majorari de capital social, acordarea si plata dividendelor si la cererea clientilor incasarea lor;
    • Intocmirea/transmiterea raportarilor solicitate de ASF, Depozitarul Central si de institutiile de reglementare.

    Cerintele noastre sunt:

    • studii superioare;
    • 3 ani de experienta in domeniul bancar;
    • Certificare REGIS, SAFIR, ASIF reprezinta un avantaj;
    • Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, inclusiv limbajul de specialitate;
    • Cunoasterea unui editor de texte (ex. Word.) si a programului Excel, precum si operarea in Outlook Express;
    • Cunostinte avansate de gestionare a bazelor de date electronice si de operare in programele/aplicatiile SWIFT, RoClear Connect, ARENA.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (358)