Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
TREASURY & FM BACK OFFICE OFFICER
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile FIRST BANK active.Vezi toate job-urile TREASURY & FM BACK OFFICE OFFICER active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | FIRST BANK |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.12.2018 |
Remote work: | On-site |
Iti oferim oportunitatea de a te alatura echipei noastre pe postul de TREASURY & FM BACK OFFICE OFFICER!
De pe aceasta pozitie vei fi responsabil(a) de:
- Introducerea/ autorizarea in sistem a tranzactiilor FX, MM, Derivate;
- Transmiterea confirmarilor si platilor pe SWIFT;
- Introducerea si aprobarea rezervelor in sistemul REGIS;
- Introducerea in sistem si autorizarea platilor pentru transferurile NOSTRO;
- Procesarea operatiunilor cu instrumente financiare pe piata administrate de BNR si piata OTC;
- Importul si verificarea tranzactiilor din sistemul de post tranzactionare si a preturilor in sistemul de back office, pentru piata spot;
- Inregistrarea si verificarea operatiunilor de depunere/retragere numerar in conturile clientilor din aplicatiile Bancii;
- Verificarea existentei instrumentelor financiare si a numerarului disponibil in conturile clientilor, necesare decontarii tranzactiilor la data decontarii, in sistemul de back office;
- Efectuarea transferurilor de instrumente financiare in/din portofoliul clientilor pe baza instructiunilor primite de la acestia sau in baza instructiunilor primite de la Depozitarul Central;
- Transmiterea zilnica a confirmarilor de tranzactionare si a portofoliilor catre clientii care tranzactioneaza pe piata spot;
- Informarea clientilor cu privire la operatiunile corporative (majorari de capital social, acordarea si plata dividendelor si la cererea clientilor incasarea lor;
- Intocmirea/transmiterea raportarilor solicitate de ASF, Depozitarul Central si de institutiile de reglementare.
Cerintele noastre sunt:
- studii superioare;
- 3 ani de experienta in domeniul bancar;
- Certificare REGIS, SAFIR, ASIF reprezinta un avantaj;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, inclusiv limbajul de specialitate;
- Cunoasterea unui editor de texte (ex. Word.) si a programului Excel, precum si operarea in Outlook Express;
- Cunostinte avansate de gestionare a bazelor de date electronice si de operare in programele/aplicatiile SWIFT, RoClear Connect, ARENA.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operations Back-Office Internship Program Aplica fara CV | |
BACK-OFFICE ANALYST with ITALIAN - On Site - Bucharest Aplica fara CV | |
Jr. Support Officer - back office (perioada determinata) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (351) |
Raporteaza eroarea la