Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Team Leader Outsorced Activities Support
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile FIRST BANK active.Vezi toate job-urile Team Leader Outsorced Activities Support active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | FIRST BANK |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.12.2018 |
Remote work: | On-site |
Piraeus Bank iti ofera oportunitatea de a te alatura echipei pe postul de Team Leader Outsorced Activities Support !
De pe aceasta pozitie vei fi responsabil(a) de:
- Urmarirea indicatorilor de eficienta specifici activitatii de colectare creante pe cale amiabila (rata de colectare, productivitate);
- Monitorizarea zilnica a activitatii personalului supervizat; se asigura ca acestia respecta obiectivele personale si ale echipelor din care fac parte;
- Monitorizarea activitatii agentilor de colectare debite pe teren;
- Monitorizarea portofoliul alocat societatilor de recuperare creante;
- Cunoasterea in detaliu a politicilor si procedurilor de lucru interne ale Bancii precum si cele ale societatilor de colectare creante partenere
- Intocmirea de rapoarte specifice activitatii de colectare creante pe cale amiabila;
- In functie de situatii, participarea la vizite pe teren sau la companiile partenere monitorizate;
- Asigurarea primului nivel de escalare a reclamatiilor primite de la clienti sau de la angajatii companiilor partenere si agentilor colectare debite pe teren.
Cerintele noastre sunt:
- Studii universitare finalizate, preferabil profil economic;
- Experienta de minim 2-3 ani intr-o pozitie similara, in domeniul bancar;
- Abilitati foarte bune de comunicare, atitudine pozitiva, spirit de echipa;
- Perseverenta in atingerea obiectivelor, flexibilitate, adaptabilitate;
- Limba engleza – nivel bun conversational, scris si citit;
- Cunoasterea principiilor generale de managementul personalului ;
- Cunoasterea in detaliu a reglementarilor interne ale Bancii referitoare la aria sa de activitate, inclusiv a gamei de produse si servicii retail oferite de Banca;
- Capacitate de relationare si lucru in echipa, initiativa, atentie la detalii;
- Abilitatea de a acumula volume mari de informatii in termen scurt;
- Cunostinte de operare in programele/aplicatiile specifice activitatii de colectare creante;
- Cunoasterea pachetului MS Office (Excel, Power Point, etc.);
- Abilitati de organizare si de negociere.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Team Leader Soft Collection Aplica fara CV | |
National Key Account Manager Team Leader - Modern Trade Aplica fara CV | |
Operational Risk Specialist @ING Hubs Romania Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (266) |
Raporteaza eroarea la