Team Leader Outsorced Activities Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FIRST BANK active.


Vezi toate job-urile Team Leader Outsorced Activities Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: FIRST BANK
Domeniu:
  • Altele
  • Banci
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.12.2018
    Remote work: On-site

    Piraeus Bank iti ofera oportunitatea de a te alatura echipei pe postul de Team Leader Outsorced Activities Support !

    De pe aceasta pozitie vei fi responsabil(a) de:

    •  Urmarirea indicatorilor de eficienta specifici activitatii de colectare creante pe cale amiabila (rata de colectare, productivitate);
    • Monitorizarea zilnica a activitatii personalului supervizat; se asigura ca acestia respecta obiectivele personale si ale echipelor din care fac parte;
    • Monitorizarea activitatii agentilor de colectare debite pe teren;
    • Monitorizarea portofoliul alocat societatilor de recuperare creante;
    • Cunoasterea in detaliu a politicilor si procedurilor de lucru interne ale Bancii precum si cele ale societatilor de colectare creante partenere
    • Intocmirea de rapoarte specifice activitatii de colectare creante pe cale amiabila;
    • In functie de situatii, participarea la vizite pe teren sau la companiile partenere monitorizate;
    • Asigurarea primului nivel de escalare a reclamatiilor primite de la clienti sau de la angajatii companiilor partenere si agentilor colectare debite pe teren.

    Cerintele noastre sunt: 

    • Studii universitare finalizate, preferabil profil economic;
    • Experienta de minim 2-3 ani intr-o pozitie similara, in domeniul bancar;
    • Abilitati foarte bune de comunicare, atitudine pozitiva, spirit de echipa;
    • Perseverenta in atingerea obiectivelor, flexibilitate, adaptabilitate;
    • Limba engleza – nivel bun conversational, scris si citit;
    • Cunoasterea principiilor generale de managementul personalului ;
    • Cunoasterea in detaliu a reglementarilor interne ale Bancii referitoare la aria sa de activitate, inclusiv a gamei de produse si servicii retail oferite de Banca;
    • Capacitate de relationare si lucru in echipa, initiativa, atentie la detalii;
    • Abilitatea de a acumula volume mari de informatii in termen scurt;
    • Cunostinte de operare in programele/aplicatiile specifice activitatii de colectare creante;
    • Cunoasterea pachetului MS Office (Excel, Power Point, etc.);
    • Abilitati de organizare si  de negociere.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (267)