SME & Corporate Support Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FIRST BANK active.


Vezi toate job-urile SME & Corporate Support Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: FIRST BANK
Domeniu:
  • Altele
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.01.2019
    Remote work: On-site

    Iti oferim oportunitatea de a te alatura echipei pe postul de SME & Corporate Support Officer!

    De pe aceasta pozitie vei fi responsabil(a) de:

    • Obtinerea semnaturilor necesare documentatiei de credit de catre client si transmiterea catre structurile implicate a documentatiei respective in vederea implementarii;
    • Informarea clientiilor asupra dobanzilor, ratelor de credit, comisioanelor, rapoartelor de evaluare si politelor de asigurare expirate, etc
    • Oferirea de suport clientilor referitor la orice nelamurire legata de partea operationala (de ex.: calcularea ratei dobanzii in luna precedenta, situatia sumelor restante, estimarea sumelor ramase de utilizat din facilitatile de credit, etc.);
    • Acordarea de suport colegilor in rezolvarea oricaror operatiuni ce vizeaza portofoliul de clienti Corporate / SME alocat;
    • Implicarea in negocierea ratei de schimb valutar, obtinerea certificatelor Piraeus Real Estate pentru plati efectuate din suma creditata, colectarea partiala sau totala a  documentelor solicitate de Departamentul Administrare Credite Corporate si IMM;
    • Urmarirea efectuarii in sistemul IT a cererilor de finantare, rambursare, emitere L/G, L/C, schimb valutar, depozite;
    • Procesarea solicitarilor Clientilor SME/Corporate privind deschiderile/inchiderile de conturi si a platilor non cash lei sau valuta;
    • Verificarea datelor de identificare ale Clientilor SME/Corporate cu cele din sistemul Bancii si efectuearea actualizarii  datelor.

    Cerintele noastre sunt:

    • Absolvent studii economice;
    • Experienta bancara minim 2 ani, de preferat pe o pozitie similara;
      • Cunostinte legate de activitatea de creditare clienti persoane juridice;
    • Cunostinte in domeniul economic-financiar;
    •  Bune abilitati de prezentare, vanzare;
    • Limba engleza – nivel bun;
    • Cunoasterea pachetului Microsoft Office ( Word, Excel, PPT, Outlook Express).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (322)