Tehnician suport business intelligence – Bucuresti

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană pasionată de tehnologie pentru a se alătura echipei de IT la sediul nostru din București.



    Pentru reușită în această misiune este nevoie de:




    - Studii superioare finalizate, preferabil profil IT;



    - Experiență în suport IT cu limba franceză de minimum 1 an;
    - Cunoașterea limbii franceze la un nivel mediu-avansat (nivel B2);
    - Experiență minimum junioara în lucrul cu SQL;
    - Capacitatea de a lucra autonom ;
    - Disponibilitate pentru deplasări ocazionale în Franța.

    Responsabilitati

    În calitate de Tehnician suport business intelligence cu limba franceză, principalele misiuni vor fi:




    - Tratarea solicitărilor utilizatorilor Cognos și CRM atât prin email cât și telefonic - Help Desk (nivel 1), oferind servicii de suport tehnic pentru utilizatorii naționali cât și pentru cei internaționali;
    - Utilizarea aplicației Service Desk;
    - Propunerea de îmbunătățiri pentru funcționalitatea aplicațiilor.

    Alte informatii

    Beneficii :


    - Formare individuală prin feed-back-uri și coaching din partea responsabililor direcți;


    - Pachet salarial atractiv (salariu fix și beneficii) ;


    - Curs de limbă franceză ;