Customer Sales Support Manager with FRENCH and ENGLISH

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    We are looking for the following:

    - First level university degree with recommended focus in business or finance;
    - Typically 3 years of experience;
    - Very good knowledge of French and English;
    - Good communication skills (verbal, written and presentation);
    - Advanced problem-solving and analytical skills;
    - Strong teamwork skills;
    - Advanced time management skills;

    Responsabilitati

    What you will doing:

    Prepares materials to communicate issue resolution for external customers;
    - Reviews and analyzes reports detailing performance indicators, sales trends, and other sales data-related analysis, providing recommendations as appropriate;
    - Manages post-sales order management (e.g., specialized product builds, performance reports, data analysis); handles a limited number of highly complex customer accounts;
    - Coordinates non-exempt and Entry level team members by providing project management (e.g., coordinates day-to-day activities), mentoring, and coaching;
    - Manages open order (backlog) report issues resolution and reaches out to supply chain or factory to determine source of delay; communicates status and escalates issues as necessary;
    - Ensures resolution of order management issues for all product lines using specialized subject matter knowledge and analysis; serves as a subject matter expert to other departments on sales data management topics;
    - Handles a few customer accounts that have moderate to high importance;
    - Supports solutions that impact other departments.

    Alte informatii

    Benefits:
    Apply and find out.

    021018IDT :)