Special pricing analyst with ENGLISH

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    The Special pricing Analyst performs the activities in a European multicultural environment and administrates operational processes and systems by providing assistance to sales representative, partners and/or commercial groups.

    Requirements:
    - Minimum 1 year of experience.
    - Advanced English level
    -Bachelor’s degree.
    - General computer skills (Windows), specific experience in working with MS Excel and MS Outlook.
    - Good communication skills.
    - Excellent organizational skills.
    - Customer oriented.
    - Good analytical skills.

    Responsabilitati

    What you will be doing:

    -Act as single point of contact for all EMEA Sales Operations requests.
    - Processing requests in a timely manner as agreed with Sales Organization.
    - Process and coordinates standard and non-standard requests for a particular range of clients.
    - Verifies the accuracy of data contained in the requests.
    - Makes sure that prices, discounts and other data are correct and obtains all necessary authorisations for the processing of the requests.
    - Deliver reports and memos regarding the processed requests, orders and transactions.
    - Creates, documents and optimizes operational processes across EMEA.
    - Well informed of the promotions, discounts and other information which are necessary for handling the requests into the system.


    Cod Intern: 280918IDT