AMS Support Consultant Interactive Intelligence

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile NTT DATA Romania active.


Vezi toate job-urile AMS Support Consultant Interactive Intelligence active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: NTT DATA Romania
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 01.12.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    NTT DATA Romania este unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii si servicii software din tara, avand sediul central în Cluj Napoca, 5 filiale in tara si una la Novi Sad, Serbia, peste 2000 de angajati si colaboratori externi. In prezent deservim peste 210 companii de renume localizate in Romania, Germania, Austria, Elvetia, Finlanda si Norvegia. Solutiile noastre acopera intregul ciclu de viata al unui serviciu sau produs, incepand cu etapa de analiza, consultanta, dezvoltare, testare, implementare, asigurarea calitatii pana la servicii de training, suport si mentenanta.


    La NTT DATA Romania intelegem ca nu va puneti doar bazele unei cariere, ci va creati o viata profesionala de succes. Credem cu tarie ca oamenii sunt sufletul companiei si constientizam ca succesul nostru depinde de oportunitatile pe care le aveti sa cresteti ca oameni si sa va atingeti potentialul. Colegi in 40 de tari si colaborand cu clienti din Fortune Global 100, NTT DATA se afla in plina expansiune si va ofera numeroase posibilitati pentru o cariera cu impact. La NTT DATA Romania aveti oportunitatea sa va lasati amprenta intr-o companie care revolutioneaza industria IT. Si nu am reusi sa facem asta fara voi. Va invitam sa aplicati astazi si sa acceptati provocarea unei cariere exceptionale alaturi de noi!

    Pentru noi, echilibrul viata personala versus profesionala este foarte important. De aceea NTT DATA Romania a creat Zone de Relaxare, optiunea Home Office si multe alte beneficii pentru un plus de flexibilitate alaturi de echipa noastra formidabila!

    Cerinte

    At least 1-2 years of experience in technical support
    Experience with Windows Server, Networking, SQL and Database
    Experience in the automotive industry is nice to have
    Experience with the Interactive Intelligence technology

    Responsabilitati

    Incident Management (identification, categorization, diagnosis, resolution etc.)
    Problem Management (diagnosing the underlying cause of the incidents)
    Change Management (change tickets and change tasks)
    Knowledge Management (preparing the project documentation)
    Release Management
    Capacity & License Management

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (26)