AMS Support Consultant Interactive Intelligence

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile NTT DATA România active.


Vezi toate job-urile AMS Support Consultant Interactive Intelligence active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: NTT DATA România
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 01.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    NTT DATA România este furnizor și integrator de soluții/sisteme IT complexe, cu o echipă de peste 1,700 de specialiști în România și Serbia, specialiști care activează pe proiecte diverse în industriile Automotive, Banking, Manufacturing, Energy and Utilities, Public Sector & Utilities, Retail, Transportation & Logistics.

    Integrând experiența îndelungată, competența ridicată și inovația constantă, NTT DATA România colaborează cu clienții săi naționali și internaționali, implementând servicii si soluții IT pentru a genera performanță și valoare adăugată business-ului acestora. Portofoliul companiei include o gamă variată de servicii: dezvoltare și integrare soluții software standard și individualizate, managementul aplicațiilor și suport, testare, asigurarea calității, consultanță IT și de business, servicii de securitatea informației și infrastructură etc.

    Fiind SAP Gold Partner, NTT DATA România este pionier în piața națională în implementarea soluțiilor Cloud Success Factors și SAP S/4HANA. Mai mult, este dezvoltatorul propriei soluții ERP Clarvision, sprijinind de 16 ani peste 190 de clienți din industriile producției auto, lemnului, confecțiilor metalice și multe altele.

    Cerinte

    At least 1-2 years of experience in technical support
    Experience with Windows Server, Networking, SQL and Database
    Experience in the automotive industry is nice to have
    Experience with the Interactive Intelligence technology

    Responsabilitati

    Incident Management (identification, categorization, diagnosis, resolution etc.)
    Problem Management (diagnosing the underlying cause of the incidents)
    Change Management (change tickets and change tasks)
    Knowledge Management (preparing the project documentation)
    Release Management
    Capacity & License Management