Specialist HR, perioada determinata 2 ani

Angajator: Allianz-Ţiriac Asigurări S.A
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.10.2018
    Scurta descriere a companiei


    Formator de piata, o companie stabila financiar, o dezvoltare echilibrata a afacerilor, o oferta completa de produse de asigurare- sunt elemente prin care putem descrie pe scurt ceea ce reprezintă Allianz-Tiriac Asigurari astăzi.

    Bazele succesului actual al Allianz-Tiriac Asigurări au fost puse în anuldata cu infiintarea societatii Asigurari “Ion Tiriac” (ASIT). Compania a reusit sa se impuna in primul rand prin seriozitate si consecventa in promovarea celor mai ridicate standarde de calitate in ceea ce priveste serviciile si produsele oferite. Aceste valori au reprezentat fundamentul evolutiei crescatoare si profitabile a companiei.

    Inca de la inceput, una din preocuparile constante ale Allianz-Tiriac s-a concentrat in directia dezvoltarii unor produse si servicii la cele mai inalte standarde de calitate. Permanent, am implementat solutii inovatoare, menite sa ne aduca mai aproape de clientii nostri. In plus, unul din factorii importanti ai succesului Allianz-Tiriac in toti acesti 20 de ani este reprezentat de echipa de profesionisti care sta in spatele fiecarei reusite a companiei. Inca de la inceput, de la infiintarea companiei, atragerea celor mai buni specialisti locali din domeniul asigurarilor a contribuit la dezvoltarea echilibrata a companiei, la aducerea pe piata a unor produse si servicii performante.

    Allianz-Tiriac ofera la ora actuala o gama completa de produse si servicii de protectie si planificare financiara, pe toate segmentele de asigurari - auto, bunuri, raspundere, viata, sanatate.

    Cerinte

    - Studii: superioare;
    - Excel: nivel mediu;
    - Limbi straine: engleza – nivel mediu;
    - Bune abilitati de comunicare, planificare si organizare, seriozitate, perseverenta, corectitudine, capacitate de analiza si sinteza, spirit de observatie si atentie la detalii

    Responsabilitati

    - Contribui la implementarea proiectelor de resurse umane din cadrul companiei;
    - Participi la elaborarea, actualizarea si implementarea politicilor si procedurilor de HR ;
    - Oferi suport in procesele HR: recrutare, induction, exit interviuri, managementul performantei, well-being;
    - Actualizezi organigramele companiei si actualizeazi Regulamentul de Organizare si Functionare;
    - Acorzi suport angajatilor in ceea ce priveste toate procesele, procedurile si sistemele HR;
    - Elaborezi prezentari si rapoarte pentru Board, Middle Management pe diferite subiecte de HR;