Consilier Suport Tehnic - Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Consilier Suport Tehnic - Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Zalau
  • Actualizat la: 31.12.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    Si tu poti fi unul dintre ei daca:

    Ai deja cunostinte sau vrei sa afli mai multe despre web, DNS, DHCP, servere de mail si medii de comunicatii (cablu, fibra optica, wireless);
    Inveti repede cum sa folosesti aplicatiile noi si utilizezi la nivel mediu programele Microsoft Office;
    Iti place sa gasesti solutii si sa ii ajuti pe ceilalti;
    Iti doresti un program de lucru flexibil.



    Responsabilitati

    Ce fac colegii din echipa de Suport Tehnic?



    Preiau apelurile clientilor UPC Romania si ii ajuta, solutionand cat mai rapid eventualele nefunctionalitati;
    Consiliaza telefonic clientii in ceea ce priveste configurarea echipamentelor, astfel incat sa asigure functionarea serviciilor de telecomunicatii la parametri inalti;
    Propun clientilor pachete de servicii noi, in situatia in care identifica in cadrul discutiei telefonice oportunitatea de vanzare;
    Colaboreaza cu colegii din alte departamente in vederea solutionarii problemelor pe care nu le pot rezolva direct, in cadrul discutiei telefonice cu clientul;
    Lucreaza in ture, acoperind intervalul orar 07:00-23:00.


    Experienta pe un rol similar poate reprezenta un avantaj, dar nu este absolut necesara!

    Toti colegii noi trec printr-un program de pregatire in ceea ce priveste interactiunea cu clientii, notiunile tehnice si aplicatiile dezvoltate pentru diagnosticarea sesizarilor de tip VoIP, DTV, Broadband.


    Alte informatii

    Ce castigi?



    Training pentru aplicatiile de tip CRM;
    Cunostinte in domeniul telecomunicatiilor;
    Experienta de lucru in echipa;
    Dezvoltare profesionala intr-o companie multinationala;
    Pachet salarial atractiv, alte beneficii si bonusuri de performanta;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Cluj Napoca, Floresti,

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Brasov, Cluj Napoca, Iasi,

    Vezi job-uri similare (10)