Team Leader marketing&comunicare - Iași

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Team Leader marketing&comunicare - Iași active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Controlul calitatii
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 03.01.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Veo Worldwide Services este în căutarea unui Team Leader marketing auto-motivat, cu experiență în managementul comunicării interne și externe.



    Candidatul ideal va avea șansa de a-și pune în valoare creativitatea, cunoștințele în domeniu și competențele de coordonare a echipei, cu proiecte ambițioase și provocări profesionale pe măsură.



    Comunicarea într-o manieră eficientă cu top management-ul este o cerință obligatorie. 



     



     Profilul căutat :



    - Experiență în coordonarea unei echipe de comunicare/marketing (1-3 ani);



    - Implicare în proiecte de Employer Branding;



    - Experiență în elaborarea și implementarea strategiei de comunicare(internă și externă);



    - Nivel de limbă engleză – minimum B2;



    - Nivel de limbă franceză – minimum B1;



    - Experiență în colaborarea directă cu top management-ul;



    - Disponibilitate pentru deplasări naționale și internaționale;



    - Cunoștințele de grafică (ex.: Photoshop, Illustrator) pot reprezenta un avantaj.

    Responsabilitati

    - Colaborează cu top management-ul pentru a creiona politica generală de comunicare și promovare;



    - Coordonează departamentul de marketing&comunicare, evaluează performanța acestuia și îl dezvoltă;



    - Deleagă sarcini membrilor departamentului și se asigură de îndeplinirea acestora;



    - Asigură configurarea și implementarea politicii de comunicare internă și externă pe diverse canale de comunicare;



    - Colaborează cu departamentele-client direct vizate de acțiunile de comunicare;



    - Analizează rezultatele acțiunilor de promovare și vine cu propuneri de optimizare pe fiecare canal în parte;



    - Gestionează bugetele aferente planurilor de comunicare.

    Alte informatii

    Beneficii :



    - Formare la nivel internațional;


    - Reale oportunități de dezvoltare a carierei într-un mediu profesionist, multicultural, alături de o echipă dinamică și în creștere;


    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Iasi,

    Iasi,

    Vezi job-uri similare (7)