Responsabil departament comunicare - Iași

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Controlul calitatii
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 16.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Veo Worldwide Services este în căutarea unui Responsabil Comunicare auto-motivat, cu experiență în managementul comunicării interne și externe.



    Candidatul ideal va avea șansa de a-și pune în valoare creativitatea, cunoștințele în domeniu și competențele de coordonare a echipei, cu proiecte ambițioase și provocări profesionale pe măsură.



    Comunicarea într-o manieră eficientă cu top management-ul este o cerință obligatorie. 



     



     Profilul căutat :



    - Experiență în coordonarea unei echipe de comunicare/marketing (1-3 ani);



    - Implicare în proiecte de Employer Branding;



    - Experiență în elaborarea și implementarea strategiei de comunicare(internă și externă);



    - Nivel de limbă engleză – minimum B2;



    - Nivel de limbă franceză – minimum B1;



    - Experiență în colaborarea directă cu top management-ul;



    - Disponibilitate pentru deplasări naționale și internaționale;



    - Cunoștințele de grafică (ex.: Photoshop, Illustrator) pot reprezenta un avantaj.

    Responsabilitati

    - Colaborează cu top management-ul pentru a creiona politica generală de comunicare și promovare;



    - Coordonează departamentul de comunicare, evaluează performanța acestuia și îl dezvoltă;



    - Deleagă sarcini membrilor departamentului și se asigură de îndeplinirea acestora;



    - Asigură configurarea și implementarea politicii de comunicare internă și externă pe diverse canale de comunicare;



    - Colaborează cu departamentele-client direct vizate de acțiunile de comunicare;



    - Analizează rezultatele acțiunilor de promovare și vine cu propuneri de optimizare pe fiecare canal în parte;



    - Gestionează bugetele aferente planurilor de comunicare.

    Alte informatii

    Beneficii :


     


    - Formare la nivel internațional;


    - Reale oportunități de dezvoltare a carierei într-un mediu profesionist, multicultural, alături de o echipă dinamică și în creștere;


    - Pachet salarial atractiv.